AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Ja, jeg vet det er feil sesong. Men vi diskuterte sexhistorier i går og kom inn på temaet om alle "Vi Menn" historiene som starter med truseløse damer på sommerstid. Sånn seriøst, hvor ofte går dere jenter truseløse?
Gjest bellabulla Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Never! Vil ikke ha klisset i buksa / nedover lårene.. Har gjort det én gang kan jeg huske, for å erte kjæresten. Og en annen gang da jeg var på besøk hos noen, var løs i magen og fikk bremsespor på vei til badet.. den trusa ble kasta ut vinduet, for å si det sånn. 2
Gjest Consensio Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Vet om ei som alltid går uten truse uansett når på året det er. Jeg går ofte uten truse om sommeren Kan ikke si jeg har opplevd masse kliss som renner nedover beina
micromaya Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Jeg går ofte truseløs under skjørt eller kjoler på sommeren. Har aldri opplevd noe kliss nedover beina av den grunn..?! 2
Obelix Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 kliss... må vel mene truseløs og så etter sex da??
micromaya Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Hvorfor går dere truseløse? Synes det er deilig. Pluss at kjæresten blir helt tullerusk når han vet jeg går uten truse, elsker å erte ham litt 1
Obelix Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Synes det er deilig. Pluss at kjæresten blir helt tullerusk når han vet jeg går uten truse, elsker å erte ham litt Nice
Gjest Consensio Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Hvorfor går dere truseløse? Deilig med litt luft mellom beina Også blir jo tilgjengeligheten bedre :)
Shinana Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Synes det er deilig. Pluss at kjæresten blir helt tullerusk når han vet jeg går uten truse, elsker å erte ham litt NEMLIG!
babord Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 Gjorde det en del før, men nå gjør jeg det ikke ''frivillig'' lenger...synes ikke det er behagelig lenger av en eller annen grunn. Det hender jo i blant når jeg ikke har tatt klesvasken på en stund, eller glemmer å ta med truseskift på trening 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 Kun hjemme. I offentligheten og i mye bevegelse får jeg og "kliss" nedover beina. Kan være fordi jeg blir litt kåt av begge deler. :gjeiper: 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Går omtrent aldri truseløs, uansett årstid. Og i hvert fall ikke ute blandt folk. Syns det er ubehagelig med bukse på, og jeg går i hvert fall ikek uten med bare kjole/skjørt over. men det kan være deilig å gå uten rett etter en dusj f.eks. og bare slenge en joggebukse på. 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #14 Skrevet 23. januar 2012 Å gå truseløs med skjørt er for risikabelt (hva om skjørtet blåser opp??) og sånn generelt er det litt for ubehagelig rett og slett. Det blir klamt, utfloden har ingen steder å gjøre av seg annet enn å kline seg utover oppe ved lårene, og det føles litt uhygienisk. :gjeiper: 6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #15 Skrevet 23. januar 2012 Det hender jeg gjør det om sommeren. Hvis jeg har på meg en deilig løs bukse f.eks. Gjør det bare fordi det er godt å gå uten undertøy innimellom Men kun med bukser, som f.eks. haremsbukse eller noe i den stilen. Og kun hvis det er skikkelig varmt! Får veldig lett urinveisinfeksjon.
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. januar 2012 #16 Skrevet 23. januar 2012 Ja går ofte uten på sommeren, men da mest for å erte kjæresten. Og så er det så lett tilgjengelig om vi vil ha en kjapp en
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #17 Skrevet 23. januar 2012 Jeg går aldri truseløs. Jeg hadde utvilsomt blitt klissete, i det minste hvis jeg hadde satt meg ned. For en skrekk å reise seg og ha en våt flekk der bak. 1
Fanta Exotic Skrevet 23. januar 2012 #18 Skrevet 23. januar 2012 Never! Vil ikke ha klisset i buksa / nedover lårene.. Har gjort det én gang kan jeg huske, for å erte kjæresten. Og en annen gang da jeg var på besøk hos noen, var løs i magen og fikk bremsespor på vei til badet.. den trusa ble kasta ut vinduet, for å si det sånn. Snakker vi ikke om truseløse historier? Den andre historien din har jo ikke noe med truseløshet å gjøre i og med at du fikk bremsespor i trusa... Du hadde bare lyst å fortelle oss om en liten ulykke du hadde? 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. januar 2012 #19 Skrevet 23. januar 2012 Snakker vi ikke om truseløse historier? Den andre historien din har jo ikke noe med truseløshet å gjøre i og med at du fikk bremsespor i trusa... Du hadde bare lyst å fortelle oss om en liten ulykke du hadde? Er det noe å henge seg opp i da? 4
Sophia. Skrevet 23. januar 2012 #20 Skrevet 23. januar 2012 Jeg går ikke truseløs. Mest fordi jeg tror det ville blitt litt klissete. Kan forestille meg at det er ganske opphissende å gå truseløs, og da blir det jo i hvert fall kliss. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå