Anines Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Er maltekstrakt det samme som candi sukker? ( http://www.bryggselv.no/products/candi-sukker-brun-500g ) Leter etter sånne maltekstrakt drops, som jeg husker jeg fikk kjøpt for en del år siden, men finner de ingen steder nå lenger. Noen som har noen tips til hvor man får kjøpt det?
Evitas Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Jeg er litt usikker på hva du leter etter men maltekstrakt som gjerne brukes i brygging får du i velassoriterte dagligvarer på glass.
Gjest navnelapp Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 kandissukker er i fast form, uraffinerte krystallar som er tørre. Maltekstrakt er eit flytande sukkerstoff som vert brukt i bakst og som mageregulerande kosttilskot.
Anines Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2012 Leter ikke etter på glass, men maltekstrakt drops. De lignet veldig på candi sukkeret, var derfor jeg lurte på om det var det samme. Candi sukker brukes jo også til brygging
Gjest navnelapp Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Candi sukker heiter kandissukker på norsk. Maltekstraktdrops smakar mykje meir, mørkare og annleis. Kandissukker smakar berre søtt, stort sett. Kva skal du eventuelt bruke dropsa til?
Zzyzx Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Se om du finner dem sammen med kosttilskudd i butikken. Jeg mener å huske at det er der de plasseres sånn for det meste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå