Gå til innhold

"kyllingfilet" i BHen - utslett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Har da prestert å få noen prikker 2 cm nedenfor den ene brystvorta. de ser ut som hudfargede blemmer, og klør.

Når har det seg slik at jeg gikk med innlegg i bhen i går. _Tror de er laget av silikon eller noe lignende. Kan det rett og slett være en form for friksjon med innlegget som har skapt disse, eller bør jeg begynne å stresse?

Har gått med innleggene før uten å merke noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

Skrevet (endret)

Gikk du med inleggene direkte mot huden uten noe stoff mellom dem og huden din? Er de av silikon eller lateks? Er det lateks høres det veldig ut som lateksallergi, men da ville du også reagere på kondomer. Gjør du det?

Hvis ikke utslettet gir seg etter et par dager, stikk innom legen og be h*n se på det.

Edit; det kan også være at innleggene har en søm som lå akkurat der du har fått utslett, litt som med en bh som gnager et sted.

Endret av Minya
Skrevet

Hvis du har svettet litt, og innlegget har klemt svetten borti i huden så den ikke har fått puste, har du nok fått en liten reaksjon på det. Jeg var på fjellet en gang og svettet veldig, hadde ikke mulighet til å skifte, og dagen etter hadde jeg flere titalls slike prikker utover hele overkroppen. Dro rett til legen, fikk salve og forklaring, og de forsvant etter et par dager. Hvis jeg ikke hadde gått til legen, hadde de forsvunnet av seg selv et par dager senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...