beliiebeer Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har ligget i senga i hele dag og sett på tv, og plutselig reiste jeg meg og strekte meg. Jeg falt på bakken og var helt borte og alt var svart i 5 sek ellerno så gikk jeg inn på et annet rom for å hvile litt . Etter 1 min ellernoe gjorde jeg det samme, strekte meg ordentlig. Så falt jeg på bakken og alt var svart og jeg var borte. Begynte å skjelve og hadde vondt i hele kroppen og gråt, fordi jeg var redd. Etterpå hadde jeg tydeligvis sprukket leppa mi, sikkert når jeg falt.. har alltid blitt svimmel av å strekke meg, men sånn deilig følelse, aldri noe sånt . Er kjemperedd, hva kan det være?
Shinigami Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Hmmm... Det lureste er nok å gå til legen med det. Så vet du sikkert hva det kan være for noe.
Gjest NozMonster Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 (endret) kanskje fordi du har ligget i hele dag, så det blir litt "sjokk" for kroppen din siden den har så lav puls og blodtrykk når du bare ligger paddeflat? ring heller legen i morgen om det fortsetter, istedenfor å spørre oss her.. Endret 22. januar 2012 av NozMonster
Gjest Bobler Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Er normalt å bli svimmel når man reiser seg slik, pga hjertet sliter med å pumpe blodet fort nok opp til hodet og hjernen når du har ligget lenge. Men var det såpass ille at du faktisk besvimte, ville jeg tatt en tur til legen og sjekket blodtrykket. Det er normalt å bli litt svimmel i noen få sekunder, men å besvime er mer alvorlig. 1
beliiebeer Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2012 Er normalt å bli svimmel når man reiser seg slik, pga hjertet sliter med å pumpe blodet fort nok opp til hodet og hjernen når du har ligget lenge. Men var det såpass ille at du faktisk besvimte, ville jeg tatt en tur til legen og sjekket blodtrykket. Det er normalt å bli litt svimmel i noen få sekunder, men å besvime er mer alvorlig. Det er det at jeg ikke vet om jeg besvimte.
Emas Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Høyres ut som eit heilt normalt og ufarlig blodtrykksfall... 2
beliiebeer Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2012 Høyres ut som eit heilt normalt og ufarlig blodtrykksfall... Håper det. er kjemperedd..
Gjest NozMonster Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 Det er det at jeg ikke vet om jeg besvimte. om man ikke vet om man har besvimt, så har man nok det!
Gjest Surrehodet Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Ta deg en tur til legen imorgen og sjekk blodtrykket. Datteren min på 15 driver å besvimer i tide og utide (mest i utide faktisk ) Men hun har lært seg triksene når hun har blodtrykksfall, legen ga henne noen gode tips. Har du ingen voksne du kan snakke med hjemme?
beliiebeer Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2012 Ta deg en tur til legen imorgen og sjekk blodtrykket. Datteren min på 15 driver å besvimer i tide og utide (mest i utide faktisk ) Men hun har lært seg triksene når hun har blodtrykksfall, legen ga henne noen gode tips. Har du ingen voksne du kan snakke med hjemme? Joda, har det. Mamma og pappa løpte opp til meg når de hørte at jeg gråt. De ga meg et glass med vann og sukker (?) har ingen anelse hvorfor. Men de sier det ikke er noe farlig, men det sier vel alltid foreldre. Og at jeg skal skjekke blodet. Men jeg blir veldig fort redd.
Emas Skrevet 22. januar 2012 #11 Skrevet 22. januar 2012 Sjekk jern innholdet i blodet foressten også! Lavt jerninnhold kan føre til besvimelse...
Gjest Surrehodet Skrevet 22. januar 2012 #12 Skrevet 22. januar 2012 Sukker ga de deg nok fordi de tenkte du hadde lavt blodsukker. Dra til lege imorgen du
beliiebeer Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2012 Sukker ga de deg nok fordi de tenkte du hadde lavt blodsukker. Dra til lege imorgen du Mamma har lavt stoffskifte og for lite jern i blodet. Hun sier hun også blir svimmel når hun strekker seg avogtil , men vetke helt om jeg tror på henne.
Chord Skrevet 22. januar 2012 #14 Skrevet 22. januar 2012 Er dette en ny (og rar) type ordlek, eller? :gjeiper:
beliiebeer Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 22. januar 2012 Er dette en ny (og rar) type ordlek, eller? :gjeiper: hæ?
beliiebeer Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #17 Skrevet 22. januar 2012 Tråden ligger i "Ordleker" aner ikke hva det er jeg , haaha .. men ny her inne , så jeg bare poster tilfeldig, aner ikke hvordan man skal gjøøre det egentlig xD
Chord Skrevet 22. januar 2012 #18 Skrevet 22. januar 2012 aner ikke hva det er jeg , haaha .. men ny her inne , så jeg bare poster tilfeldig, aner ikke hvordan man skal gjøøre det egentlig xD Det er så flinke moderatorer på dette forumet, så det blir sikkert flyttet til rett plass Håper du føler deg bedre nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå