Eli&Loli Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Hei dere! På mandag var jeg hos legen fordi jeg har en klump under haken som er øm og blitt større. Den har vær der ca to uker(to uker siden jeg oppdaget den) . Jeg ble henvist videre til Ullevål og til cytologisk (?) poliklinikk. Der tok de først ultralyd, deretter gjorde hun noe som gjorde grusomt vondt. ( har kun en "prikk" på stedet. Spørsmålene: 1: når får jeg svar på hav dette er? 2: jeg tygger smertestillende etter dette, fordi undersøkelsen tror jeg har gjort slik at jeg har smerter på halsen og resten av halsregionen utenpå, helt grusomt! er dette meningen?? Kan noen komme med Evy forslag til hva dette kan være?
Eli&Loli Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 23. januar 2012 Hei dere! På mandag var jeg hos legen fordi jeg har en klump under haken som er øm og blitt større. Den har vær der ca to uker(to uker siden jeg oppdaget den) . Jeg ble henvist videre til Ullevål og til cytologisk (?) poliklinikk. Der tok de først ultralyd, deretter gjorde hun noe som gjorde grusomt vondt. ( har kun en "prikk" på stedet. Spørsmålene: 1: når får jeg svar på hav dette er? 2: jeg tygger smertestillende etter dette, fordi undersøkelsen tror jeg har gjort slik at jeg har smerter på halsen og resten av halsregionen utenpå, helt grusomt! er dette meningen?? Kan noen komme med Evy forslag til hva dette kan være?
Stella84 Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Høres iallefall ikke ut som noe farlig, har hørt at kreftkuler ikke bruker å være vondt :-)
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Hei dere! På mandag var jeg hos legen fordi jeg har en klump under haken som er øm og blitt større. Den har vær der ca to uker(to uker siden jeg oppdaget den) . Jeg ble henvist videre til Ullevål og til cytologisk (?) poliklinikk. Der tok de først ultralyd, deretter gjorde hun noe som gjorde grusomt vondt. ( har kun en "prikk" på stedet. Spørsmålene: 1: når får jeg svar på hav dette er? 2: jeg tygger smertestillende etter dette, fordi undersøkelsen tror jeg har gjort slik at jeg har smerter på halsen og resten av halsregionen utenpå, helt grusomt! er dette meningen?? Kan noen komme med Evy forslag til hva dette kan være? Ingen her kan vel fortelle deg når du får svar, da må du kontakte poliklinikken. Vi kan heller ikke fortelle deg om det er "meningen" om du skal ha vondt etter en slik undersøkelse, selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Kan noen komme med Evy forslag til hva dette kan være? Hva betyr "Evy forslag"?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Q56PmRHaU04
Gjest Eli&Loli Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Hei, Evy betyr "evt", beklager ipaden min... jeg mener ikke at dere er eksperter, men benytter meg av dette forumet for å høre om noen har evt erfarineger o.l. på dette...
Bentix Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Hva var det hun gjorde som var fryktelig vondt? Det virker som du fikk komme raskt til undersøkelse da, det er jo bra! Jeg hadde en forstørret lymfeknute under armen en tid til bake. Da undersøkte de den ved å ta en vevsprøve, en sprøyte som dro ut litt veske fra den ( kunne det vært det de gjorde?). Jeg fikk vel svar etter ca en uke. Du kan jo ringe å høre om hvor lang tid det tar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå