AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Hei. Jeg er en gutt som for to år siden brøt forholdet til en jente som var skikkelig ondskapsfull mot meg. Vi var litt av og på en god stund og hun var gjennomført skiftende i væremåten; noen ganger veldig sjarmerende, blid og omsorgsfull og andre ganger kald, avvisende, bare himlet med øynene til uansett hva jeg sa og bare ved at jeg fortalte en vanlig historie om "i dag når jeg gikk til jobb..." kunne hun heve stemmen og glefse ekle kommentarer som "skulle den historien liksom være morsom?!?" etc. Det endte med at jeg oppdaget at hun skrev stygge ting om meg til venninnen på facebook. Det var ting som "hahaha så stygg han er... og den bittelille tissen hans tihihi" pluss mer. Veldig umodent. Da brøt jeg all kontakt. Saken nå er at jeg tenner GRUSOMT mye seksuelt av tanken på henne! Kan hende det er fordi jeg har en skjult liten masochist i meg, jeg aner ikke. Men tanken på å ha sex med henne etter oppførselen hennes (altrså at jeg blir herset med, krenket etc.) gjør meg fryktelig kåt. Føler egentlig at det er feil å onanere til disse fantasiene fordi jeg antar at det er opprivende å minne meg selv på denne jenta (har vært ganske sint på henne) men duverden så hett det blir når jeg setter hennes slemme oppførsel mot meg i en erotisk setting og foreksempel fantaserer om at hun forfører meg etter å ha vært slem, og så kommer med slemme kommentarer etter sexen! Jeg blir steine kåt og får orgasmer så jeg stønner høyt. Har hørt om fenomenet med at jenter tenner på gutter som er slemme og dominante, er det antageligvis dette som ligger til grunn for meg og? Noen med lignende erfaringer her?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Jepp.... virker som du tenner på å bli dominert. Tror mange jenter har den samme ja og kan fantasere om ekser som ikke behandlet dem noe bra.
Gjest Regza Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Å tenne på å bli ydmyket er da ikke uvanlig.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Dette høres helt fjernt ut for min del ihvertfall. Jeg er blant jentene som tenner på dominante menn ja, men da er det snakk om at de er dominante i senga. Menn som er ondskapsfulle/drittsekker, er turn off uansett. Det samme er menn som tror det er ok å "dominere" meg på andre arenaer enn sengefronten. Det er mulig det stemmer at mange kvinner tenner på å bli dominert i senga, men det betyr ikke at de ikke ville dumpa en mann som holdt på slik du beskriver din ekskjæreste gjorde. Dominanse i og utenfor senga er to helt forskjellige ting. Det samme er selvsikker oppførsel og drittsekkoppførsel. 1
AnitaB Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Vi trenger flere slike som deg her i verden ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå