Gå til innhold

Dominant hankatt


Green Lady

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Som sagt, har enda til gode å se/kjenne sår på henne forårsaket av den godeste McGyver. Hun viser heller ingen engstelse eller redsel rundt han, og kan fint oppholde seg i nærheten av han. Men når han går inn i lekemodus, da er det ikke like moro lenger :fnise: Det er et hardt liv å være en liten pusejente. :fnise::rodmer:

Det sitter to små karer her og nikker, de mener så bestemt de kjenner problemstillingen på kroppen, - på denne måte:

"Men når hun går inn i lekemodus, da er det ikke like moro lenger...

Det er et hardt liv å være liten pusegutt."

Skal du låne lille bøllefrø(ken) "Fryd" for en periode ? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sitter to små karer her og nikker, de mener så bestemt de kjenner problemstillingen på kroppen, - på denne måte:

"Men når hun går inn i lekemodus, da er det ikke like moro lenger...

Det er et hardt liv å være liten pusegutt."

Skal du låne lille bøllefrø(ken) "Fryd" for en periode ? :fnise:

Vi kan veldig gjerne byttelåne litt ja, slik at min lille frøken fisefin innser at det finnes noen snille menn der ute, mens de snille mennene skjønner at det finnes både flotte og snille damer der ute. Mens her hjemme er det en viss ung herremann som trenger å bli satt litt på plass :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vi kan veldig gjerne byttelåne litt ja, slik at min lille frøken fisefin innser at det finnes noen snille menn der ute, mens de snille mennene skjønner at det finnes både flotte og snille damer der ute. Mens her hjemme er det en viss ung herremann som trenger å bli satt litt på plass :fnise:

Skal jeg basere meg på blikket hennes så kan "frøken konsulent" bli alt annet enn en fryd å ha med å gjøre for MacGyver !

- for ikke å snakke om dersom de to virkelig skulle finne hverandre.

- jeg tør ikke engang tenke på konsekvensene til fulle ! :sjokkbla: Kanskje best vi lar det bli med tanken ? :fnise:

Besøk av en snill og pertentlig frøkenpus hos en "enkel, svaksynt gutt fra landet":

- og en forsiktig, elegant herre fra "en finslig del av byen":

- det tror jeg ville gå veldig så fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg basere meg på blikket hennes så kan "frøken konsulent" bli alt annet enn en fryd å ha med å gjøre for MacGyver !

- for ikke å snakke om dersom de to virkelig skulle finne hverandre.

- jeg tør ikke engang tenke på konsekvensene til fulle ! :sjokkbla: Kanskje best vi lar det bli med tanken ? :fnise:

Besøk av en snill og pertentlig frøkenpus hos en "enkel, svaksynt gutt fra landet":

- og en forsiktig, elegant herre fra "en finslig del av byen":

- det tror jeg ville gå veldig så fint :)

Lille snuppedure er oppkalt etter en av verdens verste kvinnelige seriemordere, som attpåtil var norsk, så jeg håpet hun i alle fall hadde "guts" nok til å ta igjen med superhelten min. Men igjen, hvem motsier MacGyver?! Jeg tror min McGyver og din frøken fryd hadde blitt et artig par. Tør ikke tenke på hva slags kattunger det hadde blitt, dersom de hadde vært stand til å formere seg :fnise: Gurimalla!

Din svaksynte pus kan smelte ethvert hjerte, man trenger ikke engang vite historien hans for å la seg sjarmere. Jeg tror han og frøken dure hadde kommet meget godt overens. Og den elegante herren hadde nok sjarmert henne i senk. Håper bare disse guttene liker litt runde damer *kremt*. For jeg har ei liten ei som har vært på slankekur siden juli. Likevel tror jeg hun har klart å bli en liten smule rundere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har ingen problem med å se at frøken fryd styrer hjemmet med jernpote. Det er noe i blikket hennes som sier "ikke kødd med meg!".

Og den sorte sjarmøren.. Sukk.. Det er akkurat det han er. En virkelig sjarmør :rodmer:

For min egen del, er jeg bombesikker på at jeg aldri kommer til å skaffe meg en sort katt igjen. Den kommer nok til å minne så altfor mye om McGyver når den tid kommer og han ikke er blant oss lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lille snuppedure er oppkalt etter en av verdens verste kvinnelige seriemordere, som attpåtil var norsk, så jeg håpet hun i alle fall hadde "guts" nok til å ta igjen med superhelten min. Men igjen, hvem motsier MacGyver?! Jeg tror min McGyver og din frøken fryd hadde blitt et artig par. Tør ikke tenke på hva slags kattunger det hadde blitt, dersom de hadde vært stand til å formere seg :fnise: Gurimalla!

Din svaksynte pus kan smelte ethvert hjerte, man trenger ikke engang vite historien hans for å la seg sjarmere. Jeg tror han og frøken dure hadde kommet meget godt overens. Og den elegante herren hadde nok sjarmert henne i senk. Håper bare disse guttene liker litt runde damer *kremt*. For jeg har ei liten ei som har vært på slankekur siden juli. Likevel tror jeg hun har klart å bli en liten smule rundere :fnise:

Å herre ! De kattungene hadde blitt enten "gatas skrekk", hele gjengen ! - eller noen forsiktige, "usynlige", engstelige individer :fnise:

Og 'ja' gutta er bare vant til Frøken fryd, og hun har på en måte ikke akkurat Twiggy-fasong hun heller :skratte:

Så den delen hadde blitt business as usual.

Den 'enkle gutten fra landet' er akkurat det. Han er rett frem, litt 'klønete' (noe jeg legger på synet hans), kraftig i alt han gjør. Du får aldri et velkomst 'dunk' like kraftig fra noen av de andre som fra ham. Det er ingen som legger seg så tett inntil deg om kvelden som ham. Det er ingen som maler så lunt med så dyp tone som ham (og det er kosemaling, den er bare et oktav dypere enn artsfrendenes maling). Og er han sint, eller fornærmet, så synes det ! :fnise:

Hehe, jeg har ingen problem med å se at frøken fryd styrer hjemmet med jernpote. Det er noe i blikket hennes som sier "ikke kødd med meg!".

Og den sorte sjarmøren.. Sukk.. Det er akkurat det han er. En virkelig sjarmør :rodmer:

For min egen del, er jeg bombesikker på at jeg aldri kommer til å skaffe meg en sort katt igjen. Den kommer nok til å minne så altfor mye om McGyver når den tid kommer og han ikke er blant oss lenger.

Å ja, hun styrer, og hun har en vilje av rent stål. Men, hun er også utrolig charmerende, innsmigrende, leken og supersøt, - og veldig glad i 'mor' :rodmer:

Min sorte gentleman er akkurat det, en ekte gentleman. Det var ham som lærte Frøken Fryd "hvordan være katt", alt det jeg ikke kunne lære henne kunne hun lære av ham. Og han lærte bort. Han er meget glad i henne. Pusser pelsen på hodet hennes med stor omsorg og kjærlighet :hjerte:

- og han snakker. Hele den våkne tiden. Enten han er fornøyd eller han ikke er helt fornøyd.

Trodde selv jeg aldri ville kunne ha en sort katt, etter min første elskede :tristbla:

Min sorte gentleman ble identifisert som perfekt, og bydd bort da den enkle gutten fra landet valgte meg.

Ett godt år etter var tiden for sort katt igjen kommet (det viste seg at det var på samme tid som min første elskede "ble borte").

Den sorte gentleman var fremdeles på hjelpesenteret. Han hadde ventet mer enn et helt år, og han kjente meg da jeg kom...

Nesten som min første da hadde gitt "tillatelse" og "godkjenning" av den beskjedne kattemannen, - for plutselig var det greit.... :klo:

Han hadde med stor sannsynlighet funnet tonen med din "lille" frøken :rodmer:

Nå er det en sort fyr som maser på 'mor'. Han vil leke litt, så nå må det springes noen runder her, - og så vil han legge seg/oss :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg veide min lille dure for noen dager siden, og det som for ett år siden var en smekker og nett liten jente på 3-3,5 kg, er nå i dag litt større med sine 5 kg :vekt: Saken er at hun fikk en infeksjon i sommer, og var inne nesten hele juli (da hun ble frisk, forsikret vi kattene). Hun begynte å trøstespise, og este ut. Hun er aktiv når hun er ute, løper, klatrer, hopper og leker, så vekten hemmer henne ikke på noen annen måte enn selve tyngden. Men hun er egentlig på slankekur altså. Sånn, egentlig :jepp: Så med andre ord, hun ville nok blitt tatt godt imot av dine herremenn. Det er vel som de sier, mer å ta i, mer å være glad i :skratte:

Ja, han enkle typen har vært heldig, og det er jo ikke så rart han er klønete med nedsatt syn. Jeg er nærsynt, og kan være vel så klønte uten briller på :fnise:

McGyver lærte ikke dura vår noe som helst. Han avskydde henne i starten, og hun, "dum og blåøyd" som hun var, inviterte til lek hele tiden. Fikk noen knurr og fres til svar, men dette var glemt etter tre sekunder. Men hun klarte tilslutt å sjarmere han i senk, og de ble gode venner. Nå driver han bare og angriper henne i hytt og pine (ergo, denne tråden). Men det er venner, og jeg ser han er i lekehumør. Det morsomste er når han skal vaske henne på hodet, og holder henne nede med makt ved å stå på henne mens han vasker :fnise:

Hoi, jeg er godt kjent med katter som prater. McGyver har så mye å fortelle, hva han har drømt, hva han har sett ut av ruten, hva han har spist, at han må på do, at han er ferdig på do, at han er på kjøkkenet, badet, stuen, at han er leken, at han er søvning, at han vil ha oppmerksomhet, at han ikke vil ha oppmerksomhet, at han forlanger å bli (hånd)foret med noe godt, at han er godtesyk, at han vil inn på badet, at han vil ut av badet.. Men det morsomste er grynteklagingen hans. Den er sånn "mhah, mhah, mhah..." "mjau?" "mhah, mhah, mhah, mhah, mjaaaaau!" Haha, han svarer meg når jeg prater med han, og spør jeg om han kjeder seg, grynter han ekstra mye til svar :fnise:

For å omformulere meg litt, jeg kommer aldri til å velge en sort katt igjen. Men om jeg blir valgt av en, så kanskje det stiller seg litt anderledes. Men det er ikke et ønske fra min side!

Ganske utrolig at den sorte sjarmør kjente deg igjen etter ett år! Noen ganger kan man nesten lure seg til å tro om skjebnen har en liten finger med i spillet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...