Gå til innhold

Hoster mye, forkjølet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hoster masse. snørrete.

Må jeg gå til legen eller har de noe på apoteket som jeg kan kjøpe?

Vil helst ikke bruke 200 kr hos legen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen gjør da ikke noe med en vanlig forkjølelse uansett. Hvis du får feber og slim som du hoster opp går over i grønt så kan det være på tide med legebesøk for å få sjekket ut om det kan ha gått over i bronkitt/lungebetennelse, ellers er det bare å drikke masse varmt og vente til du blir frisk.

• Liker 1
Skrevet

Legen gjør da ikke noe med en vanlig forkjølelse uansett. Hvis du får feber og slim som du hoster opp går over i grønt så kan det være på tide med legebesøk for å få sjekket ut om det kan ha gått over i bronkitt/lungebetennelse, ellers er det bare å drikke masse varmt og vente til du blir frisk.

Har ikke feber, men hoster opp slim og gørr. Er det ikke noe på apoteket mot dette?

Skrevet

Er det ikke ett eller annet som heter Bisolvon? :klo:

Mener jeg så reklamer på TV for dette produktet i høst...

Skrevet

De har noen pastiller som heter Dekadin Hoste (ser ut som repsils-eske) på apoteket som jeg synes er både gode og demper hosten littegrann.

Å bruke Solvipect på dagen (slimløsende) og Noskapin på natta (hostedempende og smaker høgg i flytende form, finnes i tablettform) sammen med nesespray og dekadin hoste-pastillene er min reddende engel når jeg er syk.

Hoster du så mye at respetfrie medisiner ikke demper eller hjelper så ville jeg vurdert en tur til legen. Det er mye lungebetennelse ute og går, og Cosylan er en nydelig fin drikk.

• Liker 2
Skrevet

jeg pleier å ta nesespray og drikke masse te.... gjerne sterk te! uten sukker. funker for meg ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...