Gå til innhold

Delt vegetar og kjøttpizza

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere vegetarianere og veganere om å lage en pizza, men å dele den sånn at en halvdel er for kjøttetere og den andre halvdelen er for vegetarianere/veganere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør vi både når vi lager og bestiller, jeg har ikke noe problem med det.

Skrevet

Kjør på, men ikke forvent at "grensebitene" fra den vegetariske halvdelen blir spist. De er som regel fulle av kjøtt.

Skrevet

Det går greit, men jeg holder meg unna midtdelen, siden den er litt i gråsonen.Nå er det ikke så veldig aktuelt, da vi foretrekker italiensk pizza, og den er jo beregnet på en person.

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg ville stått over, og jeg tror ikke jeg trenger å forklare hvorfor...

Veganere spiser ikke ost, så hvordan skulle man sikret at ikke osten flyter over på den ostefrie halvdelen?

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Det er IKKE greit. <- punktum!

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe pes. Jeg lager oftest selv med pepperoni eller chorizo, som er lett å fordele jevnt slik at det blir en halvdel til hver, og ingen skummel grensesone. Dessuten liker jeg vegetarpizza og det er ikke sånn at jeg dør hvis jeg har såpass store marginer at jeg får flere bit i munnen uten kjøtt på, akkurat.

Skrevet (endret)

Nei det er ikke greit, men jeg er en pøbel, så da min kjæreste lagde kjøttpizza med halve med ost til meg i natt, spiste jeg den! Urrrh! :pisk:

(så klart er det greit)

Endret av Pixie
Skrevet

Jeg har spist det en gang, fordi det var i en sosial setting der jeg ikke kjente alle som spiste der så godt. Og da sa hun ene at hun hadde passet på at utstyr til kjøtt ikke hadde vært borti det på min side, og det var jeg som delte opp så jeg fikk passet på at pizzaskjæreren på kjøttsiden ikke kom over på veggissiden ;) Og jeg spiste bare det i grønnsaksenden.

Det er ikke noe jeg foretrekker, nei.. Søsteren min som heller ikke spiser kjøtt, klarer ikke sånt i det hele tatt. Husker hun plukket av kjøttbiter som hadde kommet over en gang, og kastet opp etterpå.

Skrevet

Jeg er ikke vegetarianer, men hvis jeg skulle delt pizza med noen som var det, så hadde jeg nok valgt vegetarvarianten selv også. Peppes sin vegetarpizza, for eksempel, er supergod.

:heks:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...