Gå til innhold

Hvem skal be hvem flytte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:skratte: Kom igjen, ALLE SAMMEN, ut av Norge og la landet bli helt tomt!

Til en seriøs side; Norge er bedre uten begge de to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er begge norske statsborgere så noe utvisning blir neppe aktuellt .

Men de islamistiske tankene skulle jeg ønske kunne forsvinne pokker i vold .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Han er en galning. Det er han som hater Norge og norges lover. Ikke at noen skal kaste han ut siden han er født og oppvokst her, men jreg forstår seriøst ikke hvorfor han ØNSKER å være her.

Han mener hele verden skal ha sharialov og ingen andre lover. Og det han sa med å trekke norske soldater ut av afghanistan hvis vi tenker på vår egen sikkerhet, ser jeg absolutt som en trussel. Og trusler har ingenting med ytringsfrihet å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nok å bli født et sted for å høre hjemme der.

«Hvorfor kan vi ikke være her og endre loven og samfunnet her, og omgjøre det til Allahs lov, sharia?»

Arfan Bhatti

NRK

Fordi det er Norge, ikke en islamsk stat. Thumbs up til Siv Jensen her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Det er ikke nok å bli født et sted for å høre hjemme der.

«Hvorfor kan vi ikke være her og endre loven og samfunnet her, og omgjøre det til Allahs lov, sharia?»

Arfan Bhatti

NRK

Fordi det er Norge, ikke en islamsk stat. Thumbs up til Siv Jensen her.

VELDIG enig med deg. Det er ytringsfrihet i dette landet. Det betyr at også nordmenn, inkludert Siv har lov til å si våre egne meninger. Sånn som det er blitt nå har liksom innvandrere lov å si hva de vil, mens vi er rasister så snart vi sier våre. SÅNN skal det ikke være.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG enig med deg. Det er ytringsfrihet i dette landet. Det betyr at også nordmenn, inkludert Siv har lov til å si våre egne meninger. Sånn som det er blitt nå har liksom innvandrere lov å si hva de vil, mens vi er rasister så snart vi sier våre. SÅNN skal det ikke være.

Han sier han er nordmann. På grunn av statsborgerskap eller på grunn av verdier, oppdragelse og kulturtilhørighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Han sier han er nordmann. På grunn av statsborgerskap eller på grunn av verdier, oppdragelse og kulturtilhørighet?

Han er ikke mye nordmann han dusten der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nordmann kanskje , men norsk statsborger desverre . Hvorfor tas ikke islamistiske grupper like alvorlig som nynazistiske grupper ? Er det faktisk så lett å gjemme seg bak religionen ? Jeg synes det er underlig .

Hva tror dere ville skjedd om dette var 35 nynazister , som sa at muslimer i norge må forandre etellerannet, ellers ville de ikke være trygge .

Men bare som en vennlig advarsel, slett ingen trussel .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ikke nordmann kanskje , men norsk statsborger desverre . Hvorfor tas ikke islamistiske grupper like alvorlig som nynazistiske grupper ? Er det faktisk så lett å gjemme seg bak religionen ? Jeg synes det er underlig .

Hva tror dere ville skjedd om dette var 35 nynazister , som sa at muslimer i norge må forandre etellerannet, ellers ville de ikke være trygge .

Men bare som en vennlig advarsel, slett ingen trussel .

Det er jævlig lett å gjemme seg bak fordi de er utlendinger. Og man kan jo ikke si noe negativt om noe en utlending har sagt for da er man rasist med en gang. Så fjernt er det i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jævlig lett å gjemme seg bak fordi de er utlendinger. Og man kan jo ikke si noe negativt om noe en utlending har sagt for da er man rasist med en gang. Så fjernt er det i norge.

Men han er jo nordmann sier han, hvordan kan man da gjemme seg bak å være utlending ?

Jeg tror de gjemmer seg bak religionen sin .Og det er feigt .

Men så er vel ikke denne gjengen de største heltene heller , hadde de vært det så hadde de vært i Afghanistan og kjempet på Talibans side .

Ville ikke det være mer logisk enn å bli i et land de mener er deres fiender ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Men han er jo nordmann sier han, hvordan kan man da gjemme seg bak å være utlending ?

Jeg tror de gjemmer seg bak religionen sin .Og det er feigt .

Men så er vel ikke denne gjengen de største heltene heller , hadde de vært det så hadde de vært i Afghanistan og kjempet på Talibans side .

Ville ikke det være mer logisk enn å bli i et land de mener er deres fiender ?

Ja han er nordmann når det gavner han ja, men så snart noen sier noe han vil oppfatte som rasistisk så kan du banne på at han vil være utlending igjen. Det er jo sååå lett å spille rasismekortet. Ja han gjemmer seg jo og bak religionen sin. Det er klart.

Jeg er enig med deg, jeg har tidligere sagt at jeg ikke begriper hvorfor han vil bli i et land han hater, så da syns jeg heller han frivillig kan flytte til afghanistan slik at han kan leve med likesinnede.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

– Hvorfor skal vi reise ut av Norge når vi kan være her, i Norge? Dette er ikke Jensens land. Hele Jorden er Allahs, sier Bhatti da NRK snakker med ham lørdag.

Foreslår at Bhatti flytter til ett land som faktisk er underlagt Allah. Det er rett og slett mye greiere.

Det er svært få velgere som har stemt på Bhattis ønske om Allahisering, så han har ikke noe særlig mandat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han er nordmann. På grunn av statsborgerskap eller på grunn av verdier, oppdragelse og kulturtilhørighet?

Han er like mye nordmann som jeg er pakistaner.

Definisjonen av nordmann er jo av en eller annen grunn blitt "outet" som rasistisk om den ikke blir brukt om absolutt alle med norsk statsborgerskap i kongeriket Norge, i den grad at daværende direktør i språkrådet, Sylfest Lomheim, fikk så ørene flagret for å våge å si at dette ordet ikke bare ble brukt slik som besserwissere ville at det skulle brukes.

Byebye virkelighet.

Artig når man tenker på at diskusjonen ble revet igang av magasinet "Ny Tid", som ga prisen som årets nordmann til Maria Amelie Madina Salamova.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er like mye nordmann som jeg er pakistaner.

Definisjonen av nordmann er jo av en eller annen grunn blitt "outet" som rasistisk om den ikke blir brukt om absolutt alle med norsk statsborgerskap i kongeriket Norge, i den grad at daværende direktør i språkrådet, Sylfest Lomheim, fikk så ørene flagret for å våge å si at dette ordet ikke bare ble brukt slik som besserwissere ville at det skulle brukes.

Byebye virkelighet.

Artig når man tenker på at diskusjonen ble revet igang av magasinet "Ny Tid", som ga prisen som årets nordmann til Maria Amelie Madina Salamova.

Ja, det var latterlig at Madina Salamova fikk prisen som årets nordmann. :skratte: Hun ikke en gang er norsk statsborger. Hva er nordmann da - er det alle som har norsk statsborgerskap? Alle som oppholder seg i Norge (både lovlig og ulovlig)? Alle som har sagt at de føler seg norske uansett opprinnelse, pass, rett til opphold?

For min del er nordmenn de som har norsk statsborgerskap og etnisk norsk opprinnelse, vokst opp som nordmenn. Politisk korrektness ødelegger mye og mange har sluttet å kalle spade for en spade. Trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var latterlig at Madina Salamova fikk prisen som årets nordmann. :skratte: Hun ikke en gang er norsk statsborger. Hva er nordmann da - er det alle som har norsk statsborgerskap? Alle som oppholder seg i Norge (både lovlig og ulovlig)? Alle som har sagt at de føler seg norske uansett opprinnelse, pass, rett til opphold?

For min del er nordmenn de som har norsk statsborgerskap og etnisk norsk opprinnelse, vokst opp som nordmenn. Politisk korrektness ødelegger mye og mange har sluttet å kalle spade for en spade. Trist.

Man får vel tildele betegnelsen nordmann til alle som sneier innom en gang i livet (f.eks som turist). Sånn for å ikke støte noen unødig. :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nok å bli født et sted for å høre hjemme der.

«Hvorfor kan vi ikke være her og endre loven og samfunnet her, og omgjøre det til Allahs lov, sharia?»

Arfan Bhatti

NRK

Fordi det er Norge, ikke en islamsk stat. Thumbs up til Siv Jensen her.

I Norge har vi demokrati. Hvis flertallet i Norge en gang i fremtiden ønsker at Norge skal bli en islamistisk stat med sharialover da blir det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...