AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #101 Skrevet 25. januar 2012 Hm... lurer på hvor mange som har svart "foreldre skal ha lydløs sex, sex når de er alene, osv.." som faktisk har barn selv? Jeg synes barn må få slippe å bli involvert i foreldrenes sexliv, og jeg har barn selv. Og et sexliv. Et veldig privat et. Har egentlig ikke tenkt på det før jeg så denne tråden. Det har ikke vært et problem for meg å ofre høye skrik og skrål.Trodde det var den gjengse oppfatning, og ble litt overrasket over mange av svarene her. Det er dog viktig for meg å poengtere at jeg her mener det er å bli sett av barna, og å vekke barna med bråk og dirtytalk som er en uting. Sex må man da få ha i alle former og vinkler. Men sengeknirk og gledesrop holdes til et absolutt minimum her i huset, ihvertfall.
Obelix Skrevet 25. januar 2012 #102 Skrevet 25. januar 2012 Det er dog viktig for meg å poengtere at jeg her mener det er å bli sett av barna, og å vekke barna med bråk og dirtytalk som er en uting. Sex må man da få ha i alle former og vinkler. Men sengeknirk og gledesrop holdes til et absolutt minimum her i huset, ihvertfall. Dette er jeg selvfølgelig enig i
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. januar 2012 #103 Skrevet 25. januar 2012 Selvfølgelig blir det det. Jeg bare sier at det er veldig mange bastante kommentarer i forumet om det ene og det andre.. og da også om dette. Og jeg har full forståelse for at man som 19 åring husker hvor fælt det var å overhøre foreldrene sine da man var yngre...men så får man mann og barn selv.. og da forandrer gjerne synet på ting seg.. "bare sex når man er alene" vil jo for mange bety at man får "hatt seg" to ganger i året de første 2-4 årene av ungenes liv. Dette er det samme som de bastante "jeg skal aldri være utro" utsagnene fra yngre mennesker.. Hadde alle holdt det de sier så hadde jo ikke utroskap forekommet...men; Life happens !! :jepp:
Gjest BettyBoop Skrevet 25. januar 2012 #104 Skrevet 25. januar 2012 Selvfølgelig blir det det. Jeg bare sier at det er veldig mange bastante kommentarer i forumet om det ene og det andre.. og da også om dette. Og jeg har full forståelse for at man som 19 åring husker hvor fælt det var å overhøre foreldrene sine da man var yngre...men så får man mann og barn selv.. og da forandrer gjerne synet på ting seg.. "bare sex når man er alene" vil jo for mange bety at man får "hatt seg" to ganger i året de første 2-4 årene av ungenes liv. Dette er det samme som de bastante "jeg skal aldri være utro" utsagnene fra yngre mennesker.. Hadde alle holdt det de sier så hadde jo ikke utroskap forekommet...men; Life happens !! Enig i at man ikke skal slutte å ha sex, men jag syns man kan prøve å være stille under akten når unga er hjemme. Ikke fordi de tar skade av lydene, men av respekt for dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå