Lutetium 71 Skrevet 22. januar 2012 #41 Skrevet 22. januar 2012 Jeg trodde ikke foreldre hadde sex... ..og hvordan tror du de ble foreldre? 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #42 Skrevet 22. januar 2012 Jeg vil heller ikke se (eller høre eller i det hele tatt tenke på) at foreldrene mine har sex, og jeg er 37! Jeg regner, og ja håper, med at de har et aktivt og fint sexliv - jeg vil bare ikke vite om det! For meg er det den mest naturlige ting i verden å være diskret og stille med barn i hus, og benytter heller sjangsen til høylydt kaninsex over hele huset når barna ikke er hjemme. Eller når vi drar bort på "kjærestetur", som like gjerne kan være en hotellovernatting i byen for å si det sånn... Trodde faktisk det var helt vanlig?? 3
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2012 #43 Skrevet 22. januar 2012 Å ha sex på sofaen eller med soveromsdøren åpen, så barna faktisk kan se, det er ikke greit, og så vidt jeg kan skjønne er det ingen i denne tråden som har sagt at de synes det er greit. At barn kan overhøre foreldrene ha sex kan virkelig ikke være skadelig, men bygge opp et mer naturlig forhold til sex. Nå mener jeg ikke at man trenger å hyle ut, snakke dirty og drive med spanking akkurat mens barna er hjemme, men jeg mener at det å få barn ikke skal ødelegge sexlivet. Å si at man hadde tatt skade av å høre foreldrene sine ha sex vitner mer om et skadet forhold til sex enn noe annet. 2
CalidumCor Skrevet 22. januar 2012 #44 Skrevet 22. januar 2012 Fortell! Det var en type dildosak av trolldeig(?) med noe stoffgreier rundt inni en kondom. Skulle bare lete etter noe inne på et roterom jeg, hærregud ble jo helt perpleks Ga opp den letinga for å si det sånn! Ble brått bekymra for om det var noen andre "godsaker" der inne.... Skjønner fortsatt ikke hvorfor den hadde havnet der inne! 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #45 Skrevet 22. januar 2012 Hvor gammelt er klientellet her egentlig? Ser ut til at de fortsatt bor hjemme
challenger Skrevet 22. januar 2012 #46 Skrevet 22. januar 2012 Det var en type dildosak av trolldeig(?) med noe stoffgreier rundt inni en kondom. Skulle bare lete etter noe inne på et roterom jeg, hærregud ble jo helt perpleks Ga opp den letinga for å si det sånn! Ble brått bekymra for om det var noen andre "godsaker" der inne.... Skjønner fortsatt ikke hvorfor den hadde havnet der inne! 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #47 Skrevet 22. januar 2012 Å ha sex på sofaen eller med soveromsdøren åpen, så barna faktisk kan se, det er ikke greit, og så vidt jeg kan skjønne er det ingen i denne tråden som har sagt at de synes det er greit. At barn kan overhøre foreldrene ha sex kan virkelig ikke være skadelig, men bygge opp et mer naturlig forhold til sex. Nå mener jeg ikke at man trenger å hyle ut, snakke dirty og drive med spanking akkurat mens barna er hjemme, men jeg mener at det å få barn ikke skal ødelegge sexlivet. Å si at man hadde tatt skade av å høre foreldrene sine ha sex vitner mer om et skadet forhold til sex enn noe annet. Nettopp! Er ikke akkurat sånn at jeg åpner døra og roper ut min lyst og orgasme!! Men kan hende ungene mine kanskje mens jeg trodde de sov, har hørt oss ha sex. Selv overrasket jeg foreldrene mine ha sex, men har da vitterlig ikke tatt skade av det. Er da helt normalt! Tror flere trenger å våkne opp litt her.. 3
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. januar 2012 #48 Skrevet 22. januar 2012 Folk har sex. Alle foreldre har sikkert også overhørt barna sine ha sex eller masturbere, og det er sikkert like kleint det.. Jeg blir glad av at foreldrene mine har sex, det vitner om at de har det bra! Klart, jeg trenger ikke få det trøkt i trynet, men at man overhører noe ved en "feiltagelse" skjer den beste. 1
Lutetium 71 Skrevet 22. januar 2012 #49 Skrevet 22. januar 2012 Det var en type dildosak av trolldeig(?) med noe stoffgreier rundt inni en kondom. Skulle bare lete etter noe inne på et roterom jeg, hærregud ble jo helt perpleks Ga opp den letinga for å si det sånn! Ble brått bekymra for om det var noen andre "godsaker" der inne.... Skjønner fortsatt ikke hvorfor den hadde havnet der inne! Lærere på steinerskolen? :gjeiper: 6
Patronus Skrevet 22. januar 2012 #50 Skrevet 22. januar 2012 Har aldri hørt foreldrene mine ha sex før, men har derimot funnet et skrin med masse sex leker og kamasutra bøker, da jeg var mye mindre. Ikke noe stort problem, da jeg ser på sex som en måte å uttrykke kjærlighet på. Prøvde rabbiten til moren min da jeg var 13 år(ja, jeg vasket den først ) Pappa fant den på rommet mitt dagen etter da han lette etter noe, tror det var mange røde fjes rundt middags bordet ja Men så er vi veldig åpne om sex ellers da, er ikke noe tabu belagt hjemme hos oss ihvertfall 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #51 Skrevet 22. januar 2012 Nei da er du ikke gammel. Du må gjerne ha sex, men synes ikke det er greit å ha sex der barna kan se/høre dere! Tror du jeg knuller med døra åpen ? Men at barna kanskje kan høre det, selv om man tror de sover. ja det er fullt mulig! En dag vil du skjønne det når du får barn og mann selv, og plutselig har lyst på sex. Hvem har ikke satt musikken og dusjen på fullt på badet når lysten trenger på. Eller listet seg på rommet når man trodde ungene sov? Men selv småe og store ører kan våkne og få med seg..GUD FORBY..sexlyder !! Om man blir skadet for livet av det så trenger man virkelig å våkne opp og få et mer naturlig syn på det. Og ja gamle folk har også sex, selv de på 60 år og ja 70 år. Jeg UNNER dem det jeg 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #52 Skrevet 22. januar 2012 Foreldrene mine fortalte meg at det var noe folk gjorde for å ha det godt sammen og for de elsket hverandre.Og ikke bare når man skulle lage barn. Enkelt og greit forklart 1
Aspera Skrevet 22. januar 2012 #53 Skrevet 22. januar 2012 haha mine foreldre pulte med døra åpen de, og jeg måtte gå forbi døra deres for å komme inn på eget rom, de pulte også gjerne på sofaen når eg kom hjem døra og vekket meg om natta flere ganger i uken med sex lyder.. det er helt vanlig foreldre har sex, selv om jeg skulle ønske de "gjemte" seg bedre hadde soverom vegg i vegg hele oppveksten med foreldrene mine eg. og for å ikke snakke om alle de gangene de var separerte og mamma hadde seg med en annen fyr en mamma, hun skrek ofte høyere med andre men en med pappa.... for å ikke snakke om mange av de høylytte kvinnfolka pappa drog med seg hjem.. Høres nesten litt ut som min mor og alle menn hun tok med seg hjem. De hadde seg egentlig hvor som helst, men alltid etter jeg hadde lagt meg da. Våknet uansett Meg og min mor sov også i samme seng til jeg var 12, hun hadde en del menn med seg i senga også. Pleide å legge meg på noen stoler i et annet rom etter de hadde sovnet. Jeg synes ikke det var mye morsomt... 2
Sweet77 Skrevet 23. januar 2012 #54 Skrevet 23. januar 2012 Å fy faen... Jeg er en jente på 18 år som fremdeles bor hjemme, og i dag overhørte jeg foreldrene mine ha sex i dusjen... Jeg tror jeg har blitt skadet for livet, aaarh!! Jeg mååå flytte ut snart! Jeg tror de trodde jeg sov, for jeg hadde tatt meg en lur, men dessverre hadde jeg våknet... Heldigvis skjer ikke dette ofte, men det mest sjokkerende er at jeg ble litt kåt, for kjæresten min er bortreist, så jeg tror jeg er litt seksuelt frustrert... Noen som har opplevd lignende? Som mor vil jeg bare takke for disse meget beskrivende opplysningene, og herved informere om at jeg fra nå av kommer til å vente til sønnen min har reist langt pokkerivold før jeg så mye som ser på mannen min igjen
Miki Skrevet 23. januar 2012 #55 Skrevet 23. januar 2012 Har ALDRI skjedd her heldigvis. Selv om vi var en flokk med 4 innpåslitne unger. Og takk for det! HEI MAMMA! 3
kaarina Skrevet 23. januar 2012 #56 Skrevet 23. januar 2012 (endret) *borte* Endret 9. mars 2013 av kaarina 6
altflyter Skrevet 23. januar 2012 #57 Skrevet 23. januar 2012 oj. Jeg er glad foreldrene mine er skilt! har bare busta pappa og damen en gang de hadde glemt at jeg skulle komme på besøk... Syntes det var ille nok, men tror det var verst for dem
Gjest grapefrukt Skrevet 23. januar 2012 #58 Skrevet 23. januar 2012 Høres nesten litt ut som min mor og alle menn hun tok med seg hjem. De hadde seg egentlig hvor som helst, men alltid etter jeg hadde lagt meg da. Våknet uansett Meg og min mor sov også i samme seng til jeg var 12, hun hadde en del menn med seg i senga også. Pleide å legge meg på noen stoler i et annet rom etter de hadde sovnet. Altså, alt i den setningen er feil. Det å dele seng med barnet sitt til barnet er 12, og HVERTFALL det å ha med seg menn i senga hvor datteren og sover. 4
Aspera Skrevet 23. januar 2012 #59 Skrevet 23. januar 2012 Altså, alt i den setningen er feil. Det å dele seng med barnet sitt til barnet er 12, og HVERTFALL det å ha med seg menn i senga hvor datteren og sover. Jeg hadde angst og turte ikke sove alene, og flyttet ikke bort før jeg var 12.
Gjest grapefrukt Skrevet 23. januar 2012 #60 Skrevet 23. januar 2012 Jeg hadde angst og turte ikke sove alene, og flyttet ikke bort før jeg var 12. Det er likevel ikke greit at en mor har med diverse menn i sengen hvor datteren ligger. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå