Gå til innhold

Overhørte foreldre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leser om at man bør ha sex når unger ikke er hjemme eller sover godt.

Hvordan gjør man det da med tenåringer som er både her og der og aldri legger seg?

Joda, jeg tror nok tenåringene her i huset har fått med seg at vi har sex selv om vi har prøvd å være stille og diskret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å ha stille og diskret sex med unger hjemme. De gjør det samme når kjærester er her. Kan godt hende at vi vår med oss litt av hvert for det, men det er noe at vi lever under samme tak, vi får med oss mer enn hva vi ønsker, men sånn er det bare. Dette går begge veier. Alle vet vi at sex skjer. Om jeg nå skulle høre noe så er det helt greit så lenge partene tar hensyn til hverandre.

Skrevet

Jeg leser om at man bør ha sex når unger ikke er hjemme eller sover godt.

Hvordan gjør man det da med tenåringer som er både her og der og aldri legger seg?

Joda, jeg tror nok tenåringene her i huset har fått med seg at vi har sex selv om vi har prøvd å være stille og diskret.

Morgener er fine å ha. Det samme formiddagene i helgene - da er de "unge voksne" sønnene langt inne i søvnen. Dessuten sitter de ofte med ørepropper i ørene ved PC om kvelden. Dessuten har vi en dusj i kjelleren som bare vi bruker. Joda - plenty av muligheter :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Tenåringer som aldri legger seg her heller..

Morgener i helgene sover de..ok - men når de senere foretller at "sengen din knirker mamma.."

så sover de ikke såå godt som du tror..

og selv med pc og ørepropper så kan de finne på å lete etter deg eller komme inn på soverommet..

låser vi døren får vi vel klar beskjed om hvor ekle vi er..

Har prøvd vaskerommet, med låst dør..og da skulle en av dem inn der.. akuratt da..

skulle tro de viste når vi tenktye å ha oss , og fotfulgte oss.

Har foreslått en madrass i garasjen ! ..men det syntes mannen var voldsomt..

-og venninna mi lurer på hva folk vil si om hun har en krok i taket til en sex-huske..

jeg får jo knapt fullført noe uten avbrytelser med "mamma-hvor er du..hva gjør dere ???"

Så flere godfe råd for hvordan få sex med tenåringer i huset tas imot.

(ja - vi kan reise bort , men foreløpig er det full krise om vi reiser noe sted uten dem (tenk hva de kan gå glipp av..!!)

Sist vi reiste bort en helg lurte de på hva vi gjorde og da vi fant på masse ting som prate, gå tur, etc syntes de vi var kjedelige..så da sa jeg at vi knullet som kaniner - og fikk sure fjes tilbake fra tenåringene med at jeg fikk skjerpe meg...

• Liker 2
Skrevet

Sett nå grenser for dem da! Si at nå har vi lagt oss og da skal vi ikke snakke med dere før i morgen. God natt! Litt grenser må en ha. Store unger trenger ikke å fotfølge deg hele døgnet og mase!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ler litt når jeg nå leser om tenåringer og foreldre har sex.

Vi hadde 3 etasjes hus. Unger øverst og vi voksne nederst. Hvert sitt bad. Skulle tro at det var avstand nok men de har fått med seg mye av sexen både på bad og soverom. Dette ble fortalt i etterkant. Jeg tror den eneste måten å ha ubemerket sex er å sende tenåringene langt til skogs sånn at du VET du har huset for det selv.

Skrevet

Synes det er greit at det holdes litt stille og at jeg som tenåring ikke trenger å høre på alt av deres lyder.. Greit med litt seksuell humor og kyssing/litt smått hender når barna begynner å bli gamle nok til å komme i den alderen selv, men for all del, å pule med åpne dører, på sofaen eller hvor som helst med barn rundt omkring er bare ekkelt.

Greit at man har sex når man er 90 for min del, er bare flott det (og jeg planlegger selv å ha det så lenge :P),

men jeg som tenåring føler veldig lite behov for å høre mine foreldre.

Skrevet

..og hvordan tror du de ble foreldre? :sukk:

Ha ha, jeg er prøverørsbarn, så mine foreldre har heldigvis aldri hatt sex :gjeiper:

• Liker 5
Skrevet

Ha ha, jeg er prøverørsbarn, så mine foreldre har heldigvis aldri hatt sex :gjeiper:

Endelig noen foreldre med moralen i behold! :opplyser:

:Hehe:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Tenåringer som aldri legger seg her heller..

Morgener i helgene sover de..ok - men når de senere foretller at "sengen din knirker mamma.."

så sover de ikke såå godt som du tror..

og selv med pc og ørepropper så kan de finne på å lete etter deg eller komme inn på soverommet..

låser vi døren får vi vel klar beskjed om hvor ekle vi er..

Har prøvd vaskerommet, med låst dør..og da skulle en av dem inn der.. akuratt da..

skulle tro de viste når vi tenktye å ha oss , og fotfulgte oss.

Har foreslått en madrass i garasjen ! ..men det syntes mannen var voldsomt..

-og venninna mi lurer på hva folk vil si om hun har en krok i taket til en sex-huske..

jeg får jo knapt fullført noe uten avbrytelser med "mamma-hvor er du..hva gjør dere ???"

Så flere godfe råd for hvordan få sex med tenåringer i huset tas imot.

(ja - vi kan reise bort , men foreløpig er det full krise om vi reiser noe sted uten dem (tenk hva de kan gå glipp av..!!)

Sist vi reiste bort en helg lurte de på hva vi gjorde og da vi fant på masse ting som prate, gå tur, etc syntes de vi var kjedelige..så da sa jeg at vi knullet som kaniner - og fikk sure fjes tilbake fra tenåringene med at jeg fikk skjerpe meg...

Haha, kjenner såå til problemet :fnise: :fnise:

På sommeren knuller vi nesten bare ute , har funnet noen plasser som er ideelle :gjeiper:

Også i bilen på en skjermet plass, ja til og med på doen på jernbanen når det ikke er folk der. Mulighetene er mange. Men også i huset har vi hatt det når vi som sagt trodde ungene sov. Men har jo selv fått høre i etterkant at vi er blitt hørt :sjenert:

Prøver å ta hensyn og være stille. På vinteren er det jo ikke så forlokkende å gjøre det ute

Gjest TheBasics
Skrevet

Har sett faren min og exen to ganger, og hørt de utallige ganger. Ekkelt.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Viste at foreldrene mine hadde hatt en kosekveld når begge kom opp på kjøkkenet 4 på natta, jeg våken og gamet eller snakket med venner på skype.

Selv om jeg viste hva de gjorde, så ser jeg det på noe som helt normalt. Litt "glad" også, da vet jeg at de har det bra og et godt ekteskap. :gjeiper:

Klart de må få lov å kose seg å ha sex, så lenge de ikke gjør det opppi trynet til ungene. Jeg mener så lenge de er diskret så tenker jeg at det er helt kurant. Jeg reagerer bare på de som har åpenlys, åpen dør, sprade rundt naken, stønne høylydt med vilje mens unga er hjemme. DET ER IKKE NØDVENDIG FOR Å HA ET RIKT SEXLIV. Oj sorry caps lock.

Gjest BettyBoop
Skrevet

..og hvordan tror du de ble foreldre? :sukk:

duuh man kommer med storken :gjeiper:

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Folk har sex. Alle foreldre har sikkert også overhørt barna sine ha sex eller masturbere, og det er sikkert like kleint det..

Jeg blir glad av at foreldrene mine har sex, det vitner om at de har det bra! Klart, jeg trenger ikke få det trøkt i trynet, men at man overhører noe ved en "feiltagelse" skjer den beste.

Det trenger jo ikke vitne om at man har det bra. er ikke alltid kjærlighet og sex går som hånd i hanske. Av og til er sex bare sex. Off topic ville bare nevne det. Poenget mitt er bare at selv om foreldre har sex så trenger ikke nødvendigvis alt annet være bra fordi.

Skrevet

Greit nok at foreldre har sex, det tror jeg vi alle kan akseptere ( :fnise: ) Men dette kan da umulig være normalt??

hoho har ikke hatt en normal oppvekst nei :P

• Liker 1
Skrevet

Hm... lurer på hvor mange som har svart "foreldre skal ha lydløs sex, sex når de er alene, osv.." som faktisk har barn selv?

Skrevet

Herregud. Jeg er glad jeg slipper å høre foreldrene mine ha sex. Nå er det mange år siden jeg flyttet hjemmefra, og jeg hørte de aldri.

Og fy faen altså, ungene mine skal slippe å oppleve det de også! Samme hvor narturlig det er at foreldrene har sex. Man tar da for søren hensyn!

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hm... lurer på hvor mange som har svart "foreldre skal ha lydløs sex, sex når de er alene, osv.." som faktisk har barn selv?

Det blir noe annet når det er du selv som er barnet.

Gjest Levitate
Skrevet

Mine foreldre pulte i naborommet. Med døren åpen. Fy faen, så jævlig. Er skadet for livet, dette skjedde for noen år siden.

Men jeg har aldri blitt kåt av å høre foreldrene mine hatt sex, ikke engang når kjæresten min har vært bortreist. Blir heller mer turned-off for en stund..

• Liker 1
Skrevet

Det blir noe annet når det er du selv som er barnet.

Selvfølgelig blir det det. Jeg bare sier at det er veldig mange bastante kommentarer i forumet om det ene og det andre.. og da også om dette. Og jeg har full forståelse for at man som 19 åring husker hvor fælt det var å overhøre foreldrene sine da man var yngre...men så får man mann og barn selv.. og da forandrer gjerne synet på ting seg.. "bare sex når man er alene" vil jo for mange bety at man får "hatt seg" to ganger i året de første 2-4 årene av ungenes liv.

Dette er det samme som de bastante "jeg skal aldri være utro" utsagnene fra yngre mennesker.. Hadde alle holdt det de sier så hadde jo ikke utroskap forekommet...men; Life happens !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...