Gjest Corto Maltese Skrevet 22. januar 2012 #21 Skrevet 22. januar 2012 Jeg trodde ikke foreldre hadde sex... De har ikke det det er andres foreldre som har sex ens egene foreldre har ikke sex 3
Havbris Skrevet 22. januar 2012 #22 Skrevet 22. januar 2012 Jeg trodde ikke foreldre hadde sex... Ikke sant! Det må være noe galt med foreldrene til TS - for foreldre slutter vanligvis med sex når de har fått de barna de vil ha. 2
Gjest SemperFi Skrevet 22. januar 2012 #23 Skrevet 22. januar 2012 Viste at foreldrene mine hadde hatt en kosekveld når begge kom opp på kjøkkenet 4 på natta, jeg våken og gamet eller snakket med venner på skype. Selv om jeg viste hva de gjorde, så ser jeg det på noe som helt normalt. Litt "glad" også, da vet jeg at de har det bra og et godt ekteskap. :gjeiper: 5
Gjest Regza Skrevet 22. januar 2012 #24 Skrevet 22. januar 2012 Viste at foreldrene mine hadde hatt en kosekveld når begge kom opp på kjøkkenet 4 på natta, jeg våken og gamet eller snakket med venner på skype. Selv om jeg viste hva de gjorde, så ser jeg det på noe som helt normalt. Litt "glad" også, da vet jeg at de har det bra og et godt ekteskap. :gjeiper: Ikke nødvendigvis, mine foreldre hadde seg som kaniner rett før de skilte seg. 1
Gjest "gjest" Skrevet 22. januar 2012 #25 Skrevet 22. januar 2012 Ikke nødvendigvis, mine foreldre hadde seg som kaniner rett før de skilte seg. Vel, da var det ikke dårlig sex som var greia deres. 2
Gjest Regza Skrevet 22. januar 2012 #26 Skrevet 22. januar 2012 Vel, da var det ikke dårlig sex som var greia deres. Bare fordi man har sex ofte, betyr ikke det at man har god sex.
Gjest "gjest" Skrevet 22. januar 2012 #27 Skrevet 22. januar 2012 Bare fordi man har sex ofte, betyr ikke det at man har god sex. Vel, hvis to stk som holder på å gå fra hverandre så gjerne puler hverandre så vil jeg umiddelbart tro det er fordi de fungerer godt mellom sengeklærne ilag, tross alt andre skiten. 1
Ixnay Skrevet 22. januar 2012 #28 Skrevet 22. januar 2012 Vel, hvis to stk som holder på å gå fra hverandre så gjerne puler hverandre så vil jeg umiddelbart tro det er fordi de fungerer godt mellom sengeklærne ilag, tross alt andre skiten. Eller så er det et desperat forsøk på å finne igjen noe som ikke lenger er der, før man går til det drastiske skritt å skilles.. 1
CalidumCor Skrevet 22. januar 2012 #29 Skrevet 22. januar 2012 Jeg hadde ikke tatt det pent hvis jeg hadde hørt foreldrene mine asså... Blir litt uvel bare av tanken faktisk Holder i masevis at jeg fant et hjemmelaget sexleketøy en gang 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #30 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har alltid vært veldig redd for å høre foreldrene mine ha sex, så når jeg sover i samme hus og ligger våken i sengen sent på natten, kan bare et knirk få meg til å holde meg for ørene. Jeg har stått opp og sett på TV flere ganger fordi jeg har trodd at jeg har hørt foreldrene mine ha sex, men om de hadde det vet jeg ikke. Jeg vet i alle fall at jeg hørte noe knirking en gang og hold meg for ørene, 20 minutter senere hører jeg at min mor kom ned trappen for å legge seg, det viste seg at bare en av dem var lagt seg. 1
Gjest "gjest" Skrevet 22. januar 2012 #31 Skrevet 22. januar 2012 Eller så er det et desperat forsøk på å finne igjen noe som ikke lenger er der, før man går til det drastiske skritt å skilles.. Tviler jeg på.
challenger Skrevet 22. januar 2012 #32 Skrevet 22. januar 2012 Jeg hadde ikke tatt det pent hvis jeg hadde hørt foreldrene mine asså... Blir litt uvel bare av tanken faktisk Holder i masevis at jeg fant et hjemmelaget sexleketøy en gang Fortell! 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #33 Skrevet 22. januar 2012 Viste at foreldrene mine hadde hatt en kosekveld når begge kom opp på kjøkkenet 4 på natta, jeg våken og gamet eller snakket med venner på skype. Selv om jeg viste hva de gjorde, så ser jeg det på noe som helt normalt. Litt "glad" også, da vet jeg at de har det bra og et godt ekteskap. :gjeiper: ENDELIG ET FORNUFTIG MENNESKE Sexlivet opphører jo ikke bare for at man har fått barn 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #34 Skrevet 22. januar 2012 Nei men man trenger ikke å prøve å være mest mulig høylydt og med dørene åpne heller. Har jeg sagt det da?
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #35 Skrevet 22. januar 2012 Ja, jeg synes faktisk man skylder dem så mye. Dere får finne tider da ungene sover eller ikke er hjemme, eller så får dere gjøre det stille. Stakkars barn. Tror ikke barna tar skada av å oppdage at foreldre har sex, det vil du forstå selv når du blir voksen lille venn Jeg hyler ikke akkurat ut til ungene mine at jeg har sex, men av og til kan småe ører være våkne når man tror de sover. Skal man være taus i 18 år eller mer, mener du ?
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #36 Skrevet 22. januar 2012 Ja, helst. Hvor gammelt er klientellet her egentlig?
challenger Skrevet 22. januar 2012 #37 Skrevet 22. januar 2012 (endret) Tror ikke barna tar skada av å oppdage at foreldre har sex, det vil du forstå selv når du blir voksen lille venn Jeg hyler ikke akkurat ut til ungene mine at jeg har sex, men av og til kan småe ører være våkne når man tror de sover. Skal man være taus i 18 år eller mer, mener du ? Jo, jeg ville nok tatt stor skade av det! Har heldigvis aldri opplevd det. Når jeg var yngre trodde jeg liksom ikke at voksne folk hadde sex jeg Må innrømme at jeg fortsatt tenker litt sånn:p Jeg har vanskelig for å se for meg "gamle" folk ha sex... Og jeg er 22 nå. *Var ikke jeg som var AB altså, men svarer på den der uansett jeg:) Endret 22. januar 2012 av challenger
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #38 Skrevet 22. januar 2012 (endret) Jo, jeg ville nok tatt stor skade av det! Har heldigvis aldri opplevd det. Når jeg var yngre trodde jeg liksom ikke at voksne folk hadde sex jeg Må innrømme at jeg fortsatt tenker litt sånn:p Jeg har vanskelig for å se for meg "gamle" folk ha sex... Og jeg er 22 nå. *Var ikke jeg som var AB altså, men svarer på den der uansett jeg:) På tide å våkne opp da eller? Tar du skade av det så vil nok verden bli et for tøft sted for deg da.. 22 år, da var jeg nesten trebarns mor!!Var jeg gamle folk jeg da ELLER? Skulle jeg oppgi mitt sexliv da mener du ? Endret 22. januar 2012 av Mysticgirl 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #39 Skrevet 22. januar 2012 Hvor gammelt er klientellet her egentlig? Jeg er ihvertfall snart tredve. Jenta mi på syv år har aldri hørt meg ha sex. Jeg ble svært ofte vekket av min egen mor da jeg bodde hjemme, og husker det som helt forferdelig ubehagelig. Gjorde at jeg fikk et anstrengt forhold til sex selv, for det minnet om mange våkenetter med fingrene gravd langt ned i ørekanalene for å slippe å høre. 3
challenger Skrevet 22. januar 2012 #40 Skrevet 22. januar 2012 På tide å våkne opp da eller? Tar du skade av det så vil nok verden bli et for tøft sted for deg da.. 22 år, da var jeg nesten trebarns mor!!Var jeg gamle folk jeg da ELLER? Skulle jeg oppgi mitt sexliv da mener du ? Nei da er du ikke gammel. Du må gjerne ha sex, men synes ikke det er greit å ha sex der barna kan se/høre dere! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå