AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Å fy faen... Jeg er en jente på 18 år som fremdeles bor hjemme, og i dag overhørte jeg foreldrene mine ha sex i dusjen... Jeg tror jeg har blitt skadet for livet, aaarh!! Jeg mååå flytte ut snart! Jeg tror de trodde jeg sov, for jeg hadde tatt meg en lur, men dessverre hadde jeg våknet... Heldigvis skjer ikke dette ofte, men det mest sjokkerende er at jeg ble litt kåt, for kjæresten min er bortreist, så jeg tror jeg er litt seksuelt frustrert... Noen som har opplevd lignende? 4
Crazyparrotwoman Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 haha mine foreldre pulte med døra åpen de, og jeg måtte gå forbi døra deres for å komme inn på eget rom, de pulte også gjerne på sofaen når eg kom hjem døra og vekket meg om natta flere ganger i uken med sex lyder.. det er helt vanlig foreldre har sex, selv om jeg skulle ønske de "gjemte" seg bedre hadde soverom vegg i vegg hele oppveksten med foreldrene mine eg. og for å ikke snakke om alle de gangene de var separerte og mamma hadde seg med en annen fyr en mamma, hun skrek ofte høyere med andre men en med pappa.... for å ikke snakke om mange av de høylytte kvinnfolka pappa drog med seg hjem.. 3
Flynn Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Haha, snakk om åpenhet! Jeg har heldigvis ikke opplevd dette mer en bare denne gangen, så jeg burde vel være glad til
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 haha mine foreldre pulte med døra åpen de, og jeg måtte gå forbi døra deres for å komme inn på eget rom, de pulte også gjerne på sofaen når eg kom hjem døra og vekket meg om natta flere ganger i uken med sex lyder.. det er helt vanlig foreldre har sex, selv om jeg skulle ønske de "gjemte" seg bedre hadde soverom vegg i vegg hele oppveksten med foreldrene mine eg. og for å ikke snakke om alle de gangene de var separerte og mamma hadde seg med en annen fyr en mamma, hun skrek ofte høyere med andre men en med pappa.... for å ikke snakke om mange av de høylytte kvinnfolka pappa drog med seg hjem.. 32
Crazyparrotwoman Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 yepp vi fikk ikke lov til å låse dørene på verken bad eller soverom. tror mine foreldre var veldig åpne om nakenhet, begge sov nakne og laget gjerne frokost eller gikk rundt i huset nakne, uten å engang prøve å dekke vinduene. var ikke bare en gang at en venn av meg så min far\mor naken XD hoho det var deiligt å flytte ut =)
Gjest "gjest" Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Jeg overrasket mine godt voksne foreldre i full aksjon med ham bak henne i badekaret en gang jeg var på besøk hjemme. Jeg presterte å si: "Dere må da låse døra" og smelle den igjen, mer enn litt fortumlet av synet. Ti minutter etterpå kom de inn i stua i badekåper som om ingenting hadde skjedd. 1
Gabbs Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 Syntes det var mer pinlig de gangene det gikk andre veien. Kom styrtende inn på rommet og liknende
Crazyparrotwoman Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 haha jeg snek min forgje type inn på soverommet mitt(igjennom vinduet) og gjemte han under dyna når foreldre kom for å si godnatt eller hadde noe å fortelle 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #10 Skrevet 22. januar 2012 Jeg hørte moren min og eksen hennes flere ganger da de var sammen. Det var ikke noe kjekt. En gang hadde de seg på badet.. Trodde jeg skulle dø. Er ikke kjekt å høre på foreldre som har sex, selvom det er normalt at de gjør det.
MarianneE Skrevet 22. januar 2012 #11 Skrevet 22. januar 2012 herregud, jeg er glad mine foreldre er skilt!!! 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2012 #12 Skrevet 22. januar 2012 Ungene mine har sikkert hørt meg og typen og ha sex. Skal man hele livet mens man har unger hjemme ha lydløs sex? 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #13 Skrevet 22. januar 2012 Jeg trodde ikke foreldre hadde sex... 19
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #14 Skrevet 22. januar 2012 På tide å flytte ut kanskje? :gjeiper: 3
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. januar 2012 #15 Skrevet 22. januar 2012 haha mine foreldre pulte med døra åpen de, og jeg måtte gå forbi døra deres for å komme inn på eget rom, de pulte også gjerne på sofaen når eg kom hjem døra og vekket meg om natta flere ganger i uken med sex lyder.. det er helt vanlig foreldre har sex, selv om jeg skulle ønske de "gjemte" seg bedre hadde soverom vegg i vegg hele oppveksten med foreldrene mine eg. og for å ikke snakke om alle de gangene de var separerte og mamma hadde seg med en annen fyr en mamma, hun skrek ofte høyere med andre men en med pappa.... for å ikke snakke om mange av de høylytte kvinnfolka pappa drog med seg hjem.. FY så ekkelt. Greit nok at foreldre har sex, men de må jo respektere resten av husstanden og være litt diskret. Det er ikke noe kult for ungene(uansett hvor gamle de er) å se eller høre foreldrene ha sex. Man skal respektere hverandre i et hjem. 10
Gjest BettyBoop28 Skrevet 22. januar 2012 #16 Skrevet 22. januar 2012 Ungene mine har sikkert hørt meg og typen og ha sex. Skal man hele livet mens man har unger hjemme ha lydløs sex? Nei men man trenger ikke å prøve å være mest mulig høylydt og med dørene åpne heller. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #17 Skrevet 22. januar 2012 Ungene mine har sikkert hørt meg og typen og ha sex. Skal man hele livet mens man har unger hjemme ha lydløs sex? Ja, jeg synes faktisk man skylder dem så mye. Dere får finne tider da ungene sover eller ikke er hjemme, eller så får dere gjøre det stille. Stakkars barn. 19
Gjest Regza Skrevet 22. januar 2012 #18 Skrevet 22. januar 2012 Ungene mine har sikkert hørt meg og typen og ha sex. Skal man hele livet mens man har unger hjemme ha lydløs sex? Ja, helst. 19
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #19 Skrevet 22. januar 2012 Har ALDRI skjedd her heldigvis. Selv om vi var en flokk med 4 innpåslitne unger. Og takk for det!
Gjest Madelene1 Skrevet 22. januar 2012 #20 Skrevet 22. januar 2012 Ungene mine har sikkert hørt meg og typen og ha sex. Skal man hele livet mens man har unger hjemme ha lydløs sex? Øh, ja? 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå