Gå til innhold

oppsigelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt vikariat i butikk, og fikk vidre som ekstrahjelp fra januar, men etter mye useriøst å tull fra ledelsen så sa jeg opp jobben min tidligere i uken og hadde selvfølgelig ikke fått ny arbeidskontrakt.

Fikk da beskjed om jeg trengte ikke å skrive oppsigelse heller.

Men det jeg begynte å tenke på nå er om de kan holde igjen opptjent lønn for januar og feriepenger?

Jeg er organsiert, men fikk høre fra sjefen fra dag 1 at fagforeningen er det største dritten som er oppfunnet,så skulle jo skjønt det allerede da at dette kan by på trøbbel da... ville bare høre om noen som har vært borti lignende situasjon???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Du skal levere en skriftlig oppsigelse og du skal ha en attest fra dem. På siste lønn skal alt opptjent utbetales inkludert feriepenger. Ikke la deg lure til å tro noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om du ikke hadde arbeidskontrakt så har du jo betalt skatt, så du har jo vært "ansatt" og da har du krav på ferie penger =)

har selv vært i mange useriøse jobber, spesielt i butikk\service yrket er det masse dritt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!

jeg har skrevet skriftlig oppsigelse så leverer den imorgen så blir det vell 14 dager oppsigelsestid,er bare glad jeg er ferdig med med styret:) skal sies jeg hadde arbkontrakt i vikariatet, så det er de siste ukene jeg har jobbet uten kontrakt, men nå ordner alt seg så takk for alle svarene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...