AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Har sittet å sett på FlashMobs på youtube, og jeg synes det er så fantastisk! Har noen av dere havnet midt i en FlashMob? Slik som f.eks dette? 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Har ikke havnet i det helt tilfeldig, men var en del av publikum under ESC-finalen på Telenor Arena da vi danset til Madcons Glow. Så sånn sett har jeg vært en del av en flashmob. Morsomt. Jeg må innrømme at jeg underveis tenkte "herregud, skal DETTE være pauseunderholdningen liksom???". Men så har jeg jo i ettertid sett at det var ganske kult når flere tusen mennesker gjør det samme samtidig. Og god mottakelse fikk det jo ellers også.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Ja, jeg var på Oslo S da det var en flashmob for et par år siden
Xaphan Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Ikke av typen du viser til, men da jeg tok T-banen i Oslo en gang gikk omtrent ti dresskledde mennesker på T-banen. De hadde på seg kaninhoder, og holdt hvert sitt clipboard. De gjorde ingenting, bare sto der og stirret på folk, og beveget seg veldig langsomt når de snudde på hodet osv. Så gikk de av et par stopp etterpå. Der og da syns jeg det var veldig creepy (hadde vært ute dagen før og begynte å lure på hva jeg egentlig hadde fått i meg...) men i ettertid syns jeg det var kult 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 De arrangerte flashmobs fra skolen min mange ganger, ufattelig kleint, men vi måtte være med.
heroles Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Har sittet å sett på FlashMobs på youtube, og jeg synes det er så fantastisk! Har noen av dere havnet midt i en FlashMob? Slik som f.eks dette? Du kan være med på det i Oslo om 3 uker. Da arrangeres det en Flashmob Freeze
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Du kan være med på det i Oslo om 3 uker. Da arrangeres det en Flashmob Freeze Men.. er ikke poenget ødelagt hvis alle vet om det på forhånd? Anonym poster: 5f386ffdb58a4eb4b24b81b12b137115
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 14. januar 2013 #9 Skrevet 14. januar 2013 Jupp, plutselig begynte folk å danse på skolen jeg gikk på. Jeg skjønte ingenting med det samme
Gjest navnelapp Skrevet 14. januar 2013 #10 Skrevet 14. januar 2013 Eg har vore med på to, ein syngeflashmob på Oslo S, og den på Telenor Arena med Madcon.
Gjest Linaria Skrevet 14. januar 2013 #11 Skrevet 14. januar 2013 Ja, på Oslo S. Folk begynte å danse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå