Gå til innhold

Hvor kan man se amerikanse serier på nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å se den nyeste sesongen av the bachelor (hehe...), men på begge sidene jeg prøvde (sidereel eller noe sånt blant annet) så sto det at så lenge man ikke befant seg i USA kunne man ikke se på serien. What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg.. er strengt tatt ikke sikker på om dette er lovlig eller ikke. Men "lovligere" enn å laste ned og fildele, vil jeg tro.

Man kan route seg gjennom VPN og lure systemet til å tro at du er i USA. Og slik få tilgang til sider som er begrenset til IPadresser i USA.

Jeg skal ikke liste opp detaljene på hvordan, men det er nok eneste muligheten annet enn torrents og evt youtube eller lignende nettsteder.

Edit: I tilfelle noen lurer og føler for å rapportere dette innlegget, så er VPN stuereint og et verktøy mange firmaer benytter for interne systemer og programmen, spesielt globale. Jeg er kun usikker på om det er stuereint til formålet å se The Bachelor på lovlige gratissider.

Endret av Tirkes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuusen takk for svar begge to! :) AB, på den siden må jeg lage meg bruker og oppgi kortinformasjon, men det står at jeg ikke vil bli belastet og at det er sikkert. Men er det det? Hvorfor trenger de kortinformasjonen min da? Må bare høre med dere hva dere tror før jeg registrerer meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tuusen takk for svar begge to! :) AB, på den siden må jeg lage meg bruker og oppgi kortinformasjon, men det står at jeg ikke vil bli belastet og at det er sikkert. Men er det det? Hvorfor trenger de kortinformasjonen min da? Må bare høre med dere hva dere tror før jeg registrerer meg :D

Hmm.. jeg må ikke registrere meg?

Her er en oversikt over forskjellige steder hvor de har lagt ut episode 1 av den nye sesongen:

http://www.1channel.ch/tv-368495-The-Bachelor/season-16-episode-1

Velger jeg version 1 får jeg opp denne siden med førsteepisoden:

http://www.novamov.com/video/03226955db1d1

null registrering :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK! :D trengte ikke å registrere meg nå, nei. Smask til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...