Gå til innhold

Kåthet = stå penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lagde en tråd om dette som ikke ble tatt alvorlig. Tenkte å skrive litt annderledes sånn at det denne gang kan tas mer riktig.

Lurer på om kåthet betyr stå tiss, og stå tiss nødvendigvis betyr kåthet.

Jeg og kjæresten har masse sex, hver dag. Så vet jo hvordan det fungerer med stå tiss. Lurer bare på hvordan det fungerer for hans del. Betyr alltid det å ha en litt ståtiss at han er sprengkåt? Kan han på en måte "heise" den opp i en liten grad?

vi er forresten begge 20, og vi har et godt sexliv! så ingen grunn til å spekulere i det! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Nei. Han kan ha ståpikk uten å være kåt, og han kan være kåt uten å ha ståpikk. :)

• Liker 7
Skrevet

Kåthet fører i 9/10 tilfeller til stå. Stå kan man få hvertfall i 5/10 tilfeller uten å være kåt. Spesielt i forbindelse med søvn og hvile men også ved temeraturskifte osv eller når man er pissetrengt. Ikke stol 100 % på stå.

Skrevet

Hørt om morrabrød?

Skrevet

Jeg lagde en tråd om dette som ikke ble tatt alvorlig. Tenkte å skrive litt annderledes sånn at det denne gang kan tas mer riktig.

Lurer på om kåthet betyr stå tiss, og stå tiss nødvendigvis betyr kåthet.

Jeg og kjæresten har masse sex, hver dag. Så vet jo hvordan det fungerer med stå tiss. Lurer bare på hvordan det fungerer for hans del. Betyr alltid det å ha en litt ståtiss at han er sprengkåt? Kan han på en måte "heise" den opp i en liten grad?

vi er forresten begge 20, og vi har et godt sexliv! så ingen grunn til å spekulere i det! ;)

Det heter ståtiss, ståpenis, osv. Argh! Orddeling! :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Det heter ståtiss, ståpenis, osv. Argh! Orddeling! :kjefte:

Vil du ikke dele litt ord? Så gniten du er a! Stå, tiss, pen, is,!

• Liker 1
Skrevet

Nei. Han kan ha ståpikk uten å være kåt, og han kan være kåt uten å ha ståpikk. :)

Dette!

Skrevet

Du får ofte ståpikk uten å være kåt men er skjelden kåt uten å ha ståpikk.

• Liker 1
Gjest utoginn
Skrevet

Ja det er mye morsomt og kverulerende vi kan få ut av å få ståpikk, vi får stå rett som det er, kåt eller ikke, om du forstår. Men jeg syns det er lettere å bli kåt når jeg først har stå. Jaja, dette er jo godt besvart av Raindrops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...