Gå til innhold

Når han får stå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

betyr det da at han er kåt? Kan menn bestemme selv når de skal få stå? Snakker med typen noen ganger på nett og da når jeg spør om å få se kan den noen ganger være slapp og noen ganger stå. Og sånn halveis har den også vært. Han liker ikke helt å vise den fram når den ikke står rett ut, men så etter noe få minutter kan han få den til å i hvert fall bli litt stiv. Betyr det at han da er kåt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du er gammel nok til å overhode se eller snakke om peniser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Hva i all verden betyr innlegget ditt, TS? Hva er det du spør om? Hvor gammel er du? Er kjæresten din bare på nettet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann kan fint få ereksjon uten at han er kåt. Jeg får lett ereksjon om jeg blir flau, kanskje litt ukomfortabel, når det ikke passer seg helt. Som på legekontoret. Har en ung, søt lege... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Ereksjon er vanligvis synonymt med kåthet, men det fins unntak. Spesielt i tenårene.

Hvis han er flau over å vise den slapp er det nok fordi den fort kan se litt stusselig ut i forhold til i giv akt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann kan fint få ereksjon uten at han er kåt. Jeg får lett ereksjon om jeg blir flau, kanskje litt ukomfortabel, når det ikke passer seg helt. Som på legekontoret. Har en ung, søt lege... :fnise:

Aaaw :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei vi er kjærester i virkligheten også, hvis det var i tvil hos noen :P vi har hatt masse sex, og vi er begge 20. Greia er bare det at jeg lurer på hvordan det fungerer for mannen. Jeg vet jo hvordan å gjøre han kåt osv. Men, er kåthet og hvor hard penisen er, det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan menn bestemme selv når de skal få stå?

Og du er 20 år..plutselig følte jeg meg veldig smart..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er 20 år..plutselig følte jeg meg veldig smart..

Hvorfor?

-TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

-TS

Har du ikke hatt seksualundervisning, iallefall noe i natur.fag. I værste fall google it..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Har du ikke hatt seksualundervisning, iallefall noe i natur.fag. I værste fall google it..

Nå har ikke jenter penis da, så det er vel ikke SÅ rart om hun lurer. Seksualundervisning i den norske skolen er vel heller ikke akkurat noe å skryte av, jeg kan ikke huske å ha lært akkurat dette på skolen iallefall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jenter penis da, så det er vel ikke SÅ rart om hun lurer. Seksualundervisning i den norske skolen er vel heller ikke akkurat noe å skryte av, jeg kan ikke huske å ha lært akkurat dette på skolen iallefall.

Jeg har ikke fitte, men skjønner at jenter ikke blir våt på kommando av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jenter penis da, så det er vel ikke SÅ rart om hun lurer. Seksualundervisning i den norske skolen er vel heller ikke akkurat noe å skryte av, jeg kan ikke huske å ha lært akkurat dette på skolen iallefall.

Jeg kan huske veldig godt at vi lærte om "kåtskap" hos kvinner og menn, og det er 13 år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg kan huske veldig godt at vi lærte om "kåtskap" hos kvinner og menn, og det er 13 år siden..

Ja, men da hadde du vel en bedre undervisning enn meg da, det er vel neppe likt på alle skoler. Eneste jeg kan huske var at vi ble delt opp etter kjønn, og fikk separat informasjon om kondomer, utforsking av egen kropp osv. Og det er egentlig det.

Stort sett får man jo med seg det mest vesentlige uansett, men seksualundervisning på skolen er neppe den største kilden til informasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hogwash

Hvorfor?

-TS

Fordi de føler seg bedre av å rakke ned på andre.

Vanlig fenomen, enda større på nett, aller størst på kvinneguiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har ikke fitte, men skjønner at jenter ikke blir våt på kommando av den grunn.

Det finnes dessverre mange myter om menn og kåtskap. Jeg for min del synes det er bare flott at folk lurer, så får man avlivet dem med en gang. (mytene altså, ikke de som lurer)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Og du er 20 år..plutselig følte jeg meg veldig smart..

Har du ikke hatt seksualundervisning, iallefall noe i natur.fag. I værste fall google it..

Var det så flaut med seksualundervisning på skolen at du bare lukket ørene eller?

Jeg har ikke fitte, men skjønner at jenter ikke blir våt på kommando av den grunn.

Håper virkelig ikke dere er så korttenkte og frekke i det virkelige liv. Newsflash: Ikke alle har seksualundervisning på skolen! Jeg har aldri hatt det. Eller det vil si, vi hadde 30 min med undervisning om hvordan ei sædcelle kan gi rødhårete barn, eller noe sånt. Aldri noe mer enn det. Kan dere ikke bare svare på det som TS spør om da, siden dere har så sinnssykt god kunnskap om tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Håper virkelig ikke dere er så korttenkte og frekke i det virkelige liv. Newsflash: Ikke alle har seksualundervisning på skolen! Jeg har aldri hatt det. Eller det vil si, vi hadde 30 min med undervisning om hvordan ei sædcelle kan gi rødhårete barn, eller noe sånt. Aldri noe mer enn det. Kan dere ikke bare svare på det som TS spør om da, siden dere har så sinnssykt god kunnskap om tema?

Ja, skjønner meg ikke helt på alle disse angrepene :gjeiper:

Endret av Starlit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...