Gjest santus Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Nå har jeg vært singel i snart 4 år... Det er ingen potensielle blant mine guttevenner, da de kun er gode venner. På skolen min går det nesten ingen gutter. Jeg har tidligere vært på datingsider, men der er det bare så mange gutter i "turnoff" klassen at jeg slettet meg derfra.. På byen er det jo som regel bare rølp, og det virker som de aller fleste har en ting i hodet... Hva skal man så gjøre? Jeg føler at jeg helt har mistet draget! Som regel så ender det opp med at mine etterhvert nye guttevenner har et lite håp om at det skal bli noe mer, og det er ikke et gjensidig ønske.. Vente til jeg en vakker dag mister lommeboka mi på gulvet i en butikk, så vil prince charming bøye seg ned samtidig som meg for å hjelpe meg, som man ser på film?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har funnet en god del potensielle drømmemenn i World of Warcraft. (Onlinespille, for dere som ikke vet). Tro det eller ei...! Spesielt én. Poenget er at jeg tror man kan finne menn man matcher godt med mer eller mindre hvor som helst. Det finnes massevis av flotte menn der ute! Greia er vel bare å komme i kontakt med dem. Også er det noe med at om man leter for intenst, ser de ut til å gjemme seg plutselig... 3
Gjest santus Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Mye snacks på treningstudio Det skal være sikkert og visst!!! Men hva gjør man da? Gå bort til en som pumper jern så invollene nesten faller ut, og si : "Hei, kan du hjelpe meg med denne 5kg-manualen?"
violet92 Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Det skal være sikkert og visst!!! Men hva gjør man da? Gå bort til en som pumper jern så invollene nesten faller ut, og si : "Hei, kan du hjelpe meg med denne 5kg-manualen?" Hehe, ja, er der jeg kikker mest på mannfolk. De oser jo av maskulinitet der de står å pumper Ja, det kan du gjøre. Er ikke en veldig stor sjekker selv, men har hendt at jeg har sendt noen blikk hvis jeg ser en mann som jeg syntes er veldig fin men er du tøff nok til å starte en samtale, så kjør på!!! Go, go, go
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 "turnoff" klassen? mange guttevenner? hvorfor klage på lite utvalg når man er super kresen? 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #10 Skrevet 20. januar 2012 prøv kjærligheten på wordfeud NEI VÆR SÅ SNILL IKKE.
Gjest Starlit Skrevet 20. januar 2012 #11 Skrevet 20. januar 2012 Jeg møtte drømmetypen min på brannstasjonen, da jeg var på kurs 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #12 Skrevet 20. januar 2012 Jeg møtte drømmemannen min da jeg var innlagt på akuttpsykiatrisk! Men han er opptatt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #13 Skrevet 20. januar 2012 Hehe, ja, er der jeg kikker mest på mannfolk. De oser jo av maskulinitet der de står å pumper Ja, det kan du gjøre. Er ikke en veldig stor sjekker selv, men har hendt at jeg har sendt noen blikk hvis jeg ser en mann som jeg syntes er veldig fin men er du tøff nok til å starte en samtale, så kjør på!!! Go, go, go Og de sier menn er enkle? Trenger man bare stå og flexe muskler, og så kommer jenter for å bli kjæreste? Noe sier meg at virkeligheten ikke er slik...
Victoire Skrevet 20. januar 2012 #14 Skrevet 20. januar 2012 Og de sier menn er enkle? Trenger man bare stå og flexe muskler, og så kommer jenter for å bli kjæreste? Noe sier meg at virkeligheten ikke er slik... Ja jøss, noe så ekkelt.
violet92 Skrevet 20. januar 2012 #15 Skrevet 20. januar 2012 Og de sier menn er enkle? Trenger man bare stå og flexe muskler, og så kommer jenter for å bli kjæreste? Noe sier meg at virkeligheten ikke er slik... Hehe, nei Det at jeg syntes at en gutt er fin der han står og pumper betyr ikke at jeg blir sammen med han. Det betyr bare at jeg syntes at han er fin og blir litt nysgjerrig. Thats all
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #16 Skrevet 20. januar 2012 Ja jøss, noe så ekkelt. Sier ikke at det er ekkelt, men antyder heller at de færreste får seg dame ved å flexe muskler på treningsstudio, og at det er usannsynlig at jenter kommer til å gjøre noe annet enn å glo. (blir sikkert oppfattet litt negativt, men mener bare å være ærlig)
Gjest -J- Skrevet 20. januar 2012 #17 Skrevet 20. januar 2012 På kvinneguiden? Jeg har også en kamerat som mener at det er vanskelig å møte skikkelige folk (les:damer) ute på byen, hvor jeg parerer med, "Er ikke vi skikkelige folk da?" Poenget mitt er at på byen så finner man alt mulig av folk, så det er en tåpelig generalisering å si at det bare er rølp. Kanskje på tide å prøve en ny uteplass? En classy vinbar? Ellers er det et gammelt ordtak som sier at jo flere dører man banker på, dess større mulighet er det for at en åpnes. Kanskje er det noen sosiale fritidsaktiviteter du kan melde deg opp til? Dansekurs? Matlagingskurs? Ta litt mer risiko når muligheten byr seg og ikke tenk at du skal gjøre det neste gang. Kanskje er han også sjenert og trenger at du tar litt initiativ?
miamarlena Skrevet 20. januar 2012 #18 Skrevet 20. januar 2012 Kommer når man minst venter det! Møtte min på en fest, gjennom en kompis!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #19 Skrevet 21. januar 2012 Kommer når man minst venter det! Møtte min på en fest, gjennom en kompis! Dere må slutte med den tullholdningen der om at han plutselig dukker opp. Sånn er det ikke for alle, og dere får ta ansvar selv for å finne en. Kvinner blir som regel plukket opp ja og har mange alternativer, men det betyr ikke at alle er like heldige. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå