AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Skal kjøpe leilighet, men vet ikke hva som lønner seg av to og tre roms. Det er jo bare meg som skal bo der, så i utgangspunktet holder det jo med en to roms. Det blir også selvfølgelig billigere med både felleskostnadene og kjøpesummem slik at jeg kan ta opp mindre lån. Jeg slipper også å innrede et ekstra rom. Men så tenker jeg at det kanskje ikke er så mye dyrere med en tre roms (300 000 mer), og at det er digg med et ekstrea rom til eks. gjester, trening eller som TV-stue, men trenger jeg egentlig det? Er redd rommet bare blir stående passivt mens jeg betaler for noe som ikke er i bruk/noe jeg ikke trenger. Hva mener dere? Erfaringer å dele? Trenger sårt noen gode råd
Danonym Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Om du har råd til det, så kjøper du 3 roms. De 300 000 + prisstigning får du tilbake når du selger. Selv om du per dags dato ikke kommer til å få bruk for det så kan det hende du får det senere. Dessuten så er det jo som du nevner praktisk å kunne bruke det til andre ting. 2
lys Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 3-roms er mye mer omsettelige. Har du muligheten ville jeg gått for 3-roms. Et ekstra rom får man alltid gjort nytte av, om ikke med en gang, så får man det etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå