AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Jeg studerer en plass hvor jeg har en nær venn som ikke har så mange andre å henge med. Han vet at jeg er ulykkelig her, og jeg har bestemt meg for å flytte og studere noe annet en annen plass. Hvordan forteller jeg han det? Jeg tror det er det vanskeligste med å velge å flytte fordi jeg vet at han kommer til å bli ensom, men samtidig så må jeg vekk her ifra.
spinnwild Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 "Jeg mistrives her og har bestemt meg for å flytte" 1
kaja16 Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 når det gjelder ens eget beste, må man være egoistisk iblant. er han en god venn, har han sikkert full forståelse for det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Har sagt det nå, og han tok det mye bedre enn jeg trodde.
Gjest NozMonster Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 (endret) forklar at du skal flytte, og oppmuntrrrr han til å flytte et sted hvor han kan starte på nytt selv, om han ikke trives..? voksne mennesker har selv ansvar for egen lykke! Endret 20. januar 2012 av NozMonster 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå