AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har såå lyst å prøve dette, men finner liksom ingen oppskrifter som passer helt med det jeg har tenkt. Så defor lurer jeg på om dette kan funke? skjære ett snitt i kyllingfileten, fylle med urter, ost og skinke. Så surre det hele i Bacon. Brune den i stekepennen før jeg setter den i ovnen? Men hvilken temperatur og hvor lenge??? Tenkte å servere med ris, salat og saus.
Sofie_22 Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Både cottage chees, gulost, mozarella og generlet oster er godt som fyll i kylling. Skjær et snitt i kyllingfileten, legg på ost og diverse krydder/ureter. Stek i ovnen. Har ikke prøvd med spekesinke rundt enda, men tror det kan være godt. Burde evt da stke i panne.
Halkatla Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Greskinspirerte kyllingfileter Til 4 personer trenger du: * 4 kyllingbrystfiléter * 100 g myk fetaost, gjerne den greske varianten * en bunt basilikum * salt, pepper * olivenolje Snitt filétene med en skarp kniv slik at du får en lomme. Fordel osten i lommene og ha 3-4 basilikumblad i hver. Klem sammen og gni inn med salt og pepper. Varm oljen i en stekepanne og stek filétene over svak varme til de er gyllenbrune og møre. Snu kjøttet flere ganger under stekingen. Evt kan de brunes kjapt i stekepannen og stekes videre i stekeovnen. Kilde: Smakebiten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå