AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #21 Skrevet 21. januar 2012 Så nå er puppene mine stygge altså, fordi kompisene mine ikke glor på dem? Jeg tar tilbake utsagnet om at "jeg kjenner menn som ikke glor på pupper", det kan jeg vel ikke vite at de garantert ikke gjør. Så det var alt for bastant. Nesten på linje med dine uttalelser vil jeg si. Har du ikke lest denne tråden? Menn kan bare glo på pupper når vi ikke ser at de gjør det. Så da venter de til du ser bort. Eller så er ikke puppene dine interessante. Og i det fall så burde de allikevel gi puppene dine noen sympatiblikk sånn at du ikke føler deg oversett.
Gjest Cosette Skrevet 21. januar 2012 #22 Skrevet 21. januar 2012 Tror snart jeg må poste i "Ting jeg har lært på kvinneguiden" tråden. Alle jentene her ser jo ut til å like at menn stirrer på puppene deres. He-he. Jeg ser ærlig talt ikke hva som skal være så ille med å merke et kjapt blikk som streifer brystregionen, så sant mannen fort besinner seg og tvinger fokus over på noe annet. Kanskje på tide å få litt tykkere hud om man går rundt og føler seg støtt over noe slikt. (Jeg har dog ikke peiling på hvorvidt jeg blir utsatt for puppeglaning eller ikke i uerotiske situasjoner, jeg legger aldri merke til slikt.. )
Minnavin Skrevet 21. januar 2012 #23 Skrevet 21. januar 2012 Det skal være sunt for menn å stirre på pupper, så sunt at de bør bruke ti minutt pr dag på det,-var det ikke det forskning sa?! For meg gjør det ikke så mye om menn tar et blikk eller to på puppene mine om de er normalt høflige og ikke nistirrer,klår eller kommenterer "ufint".(Ja, har vært utsatt for det)Tar det egentlig som et kompliment... Men ja, jeg kan bli noe satt ut av det også, som da jeg hadde en litt utringet topp en dag og når jeg spurte en kollega et spørsmål og tullingen bare gliser og svarer "Mhmm, for det var jo det jeg tenkte på..."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå