Gå til innhold

Jeg stirrer på pupper!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke alle pupper, men de jeg liker. Og jeg KAN virkelig ikke noe for det. Jeg gjør det så diskre som mulig, men klarer umulig å unngå det helt. Ikke på alle pupper, men pupper av den typen jeg liker.

Ikke at jeg prøver så hardt heller for jeg har jo egentlig lyst. Å se fine pupper på ei flott jente for så og ikke ha lov til å se på dem, er som å være ett barn i leketøysbutikken. Men i stedet for ikke røre bare se, så blir det ikke se og ikke røre. :nei:

Heldigvis er jeg nå enda ung og i god form, så hvis de skulle merke det så kan det jo fremdeles hende at jeg slipper unna med ett smil. Men tenk når jeg blir gammel og feit da, herregud! Jeg kommer jo til å bli skikkelig creepy

Mvh Håpløs Mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, skjønner frustrasjonen din. Jeg er selv kvinne og liker menn, men en flott dame og pene bryster er jo pent å se på da:-)

Du får prøve å være litt diskre, evt prøve å unnagjøre puppestirringen på nettet=P

Skrevet

Det er ikke meningen å le, men jeg må fnise :fnise: av dette, fordi jeg opplever titt og ofte (ikke hver dag altså, jeg vil nødig være innbilsk :sjenert: ) at folk, og da spesielt menn - stirrer på puppene mine. På fester opplever jeg at folk kan komme bort til meg og til og med spørre om å få ta på dem .. både jenter og gutter .. Jo da, vær så god, sier jeg og tar det med et smil. :takke:

Jeg ser iblant at noen av guttene på jobb gjør det også, og jeg tror ikke at jeg er så attraktiv sånn ellers, men skjønner at det er noe med størrelsen og formen på frontpartiet som gjør at det er som magneter på øynene.

Så lenge du ikke er ufin, sier ekle ting eller oppfører deg fjernt, vil de fleste ta det med et smil tror jeg. Og hvis ikke så er det egentlig deres problem!

• Liker 1
Skrevet

Oiiii, en pupp! :gjeiper:

Skrevet

Jeg ser også på pupper, men ser også på bein, lår og rumpe. Jeg sørger for å kun sende noen korte blikk om hun er vendt mot meg, jeg vil helst ikke gjøre henne ukomfortabel ved å stirre, men hvis jeg f. eks. går bak en dame med en bra bakdel kan jeg gå med blikket festa på rumpa hennes ganske lenge, da det som regel ikke er så mye annet interessant å feste blikket sitt på når man går ned en gate.

Skrevet

At noen stirrer på puppene mine tar jeg bare som et kompliment : p

Skrevet (endret)

Titeeeeyhs :bolledeig:

Endret av pressplay
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Pupper er blikkfang. Sånn er det bare.

Hvis jeg hadde gått med klær som f.eks framhevde og synliggjore cameltoe, så tror jeg også det hadde gjort at folk stirret. Vi trekker øynene både bevisst og ubevisst mot ting vi vet er seksuelt.

• Liker 1
Skrevet

Tror snart jeg må poste i "Ting jeg har lært på kvinneguiden" tråden. Alle jentene her ser jo ut til å like at menn stirrer på puppene deres.

Skrevet

Tror snart jeg må poste i "Ting jeg har lært på kvinneguiden" tråden. Alle jentene her ser jo ut til å like at menn stirrer på puppene deres.

Neida. Jeg liker ikke at noen åpenlyst glaner på puppene mine iallefall. Hvis noen gjør det blir jeg faktisk utilpass. Men det er jo utrolig kjipt gjort å være überkonservativ party pooper i en slik tråd da. :) Stirr i vei du TS, møter du meg så skal jeg gi deg noe å stirre på.

Gjest SemperFi
Skrevet

Ville heller reagert om en mann ikke stirret på pupper.

De er der for å lokke oss. :)

Mmm boobies *drowl*

Skrevet

Ville heller reagert om en mann ikke stirret på pupper.

De er der for å lokke oss. :)

Mmm boobies *drowl*

Nei. Puppene har flere funksjoner enn å få deg og andre menn til å "drowle". Jeg vil faktisk si at det er temmelig neandertalsk å se på pupper som lokkemat. Jeg kan ikke for at jeg har dem, jeg går ikke rundt og ber om at noen skal glo på dem. Jeg kjenner forresten mange menn som ikke glor på pupper.

Gjest SemperFi
Skrevet

Nei. Puppene har flere funksjoner enn å få deg og andre menn til å "drowle". Jeg vil faktisk si at det er temmelig neandertalsk å se på pupper som lokkemat. Jeg kan ikke for at jeg har dem, jeg går ikke rundt og ber om at noen skal glo på dem. Jeg kjenner forresten mange menn som ikke glor på pupper.

And thats a lie.

True story.

Skrevet

And thats a lie.

True story.

Jeg har mange kompiser, disse glaner ikke på puppene mine. Lyver jeg?

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg har mange kompiser, disse glaner ikke på puppene mine. Lyver jeg?

Det gjør de, garantert. Eller de har sett, og meeeh ...

Skrevet

Det gjør de, garantert. Eller de har sett, og meeeh ...

Så nå er puppene mine stygge altså, fordi kompisene mine ikke glor på dem?

Jeg tar tilbake utsagnet om at "jeg kjenner menn som ikke glor på pupper", det kan jeg vel ikke vite at de garantert ikke gjør. Så det var alt for bastant. Nesten på linje med dine uttalelser vil jeg si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...