Izzie82 Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Hei! Jeg tror jeg har fått rosacea, en mild form av det i så fall... Har lest endel om det på nettet og har symptomene. Rødhet og varme i kinnene, på nesa og haka. Klør. Synes også at nesen er fortykket. Er også i perioder plaget med kviser og hudormer. Har fra før av ganske lys hud, bruker Bare Minerals Fairly medium foundation som smelter rett inn i huden min. Har til nå brukt veldig lite hudpleieprodukter, kun fuktighetskrem av og til... Ikke hver dag engang, så huden min er litt forsømt. Det jeg lurer på er om noen kan anbefale meg produkter mot rosacea/rødhet som de kanskje selv har erfart? Fikk nylig facial wash, toner og dag krem i Aloe vera serien til The Body Shop. Prøvde den for første gang i dag, men syns ikke huden ble spesielt "roet ned". Noen andre som har erfaring med den? Er den bra for sånn hud som jeg har? Blir glad for alle tips :-)
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har ingen erfaring med de du nevner, men jeg bruker disse fra nettbutikken rosacea.no: http://www.rosacea.no/icWS/Catalog.aspx?CategoryId=1 Jeg har brukt tetracyclin i månedsvis, og diverse reseptbelagte kremer (finacea og rosex), og nå er jeg endelig der at disse produktene holder det i sjakk. Håper du finner noe som funker for deg!
Izzie82 Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har ingen erfaring med de du nevner, men jeg bruker disse fra nettbutikken rosacea.no: http://www.rosacea.no/icWS/Catalog.aspx?CategoryId=1 Jeg har brukt tetracyclin i månedsvis, og diverse reseptbelagte kremer (finacea og rosex), og nå er jeg endelig der at disse produktene holder det i sjakk. Håper du finner noe som funker for deg! Tusen takk for tips, skal sjekke de ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå