blondie90 Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Hei ! lurte på om det er noen av dere som tilfeldigvis vet hvordan te man får til noen frisører, mens man sitter og venter? den kommer i en krukke, og smaker litt som pepperminte.
Sugerøret Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 hvordan te? Hvilken type mener du ? Da ville jeg nok ha spurt frisøren 1
Evitas Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Da må du nok spørre..De serverer jo ikke alle den samme teen, tror jeg
Gjest Herr Drue Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Send mail til frisørenes landsforbund. Det er sikkert én spesiell type som serveres i alle frisørsalonger. 7
Smurfa Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Den første teen jeg tenker på da er en type urtete som selges i metallbokser med grønt lokk..kommer selvfølgelig ikke på navnet :-/ selges i vanlig dagligvareforretninger. Er instant slik at det bare er å røre ut i varmt vann så er den klar til å nytes 1
Brunhilde Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Den første teen jeg tenker på da er en type urtete som selges i metallbokser med grønt lokk..kommer selvfølgelig ikke på navnet :-/ selges i vanlig dagligvareforretninger. Er instant slik at det bare er å røre ut i varmt vann så er den klar til å nytes Ricola?
Gjest Tekola Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 Ricola? Det er den teen jeg har fått noen ganger, i hvert fall. Men like ofte helt andre typer te.
blondie90 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2012 Takk for svar :D skal prøve ricola teen frisørsalongen jeg har vært til der jeg har fått servert teen er dessverre gått konkurs ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå