AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Hei! Jeg slet/sliter med typ eksem/sopp under brystene pga store pupper og for liten bh (fant ikke størrelsen min i bh butikken i byen jeg bor i) Jeg gikk på apoteket for å spørre om det var noe som hjalp mot dette, og jeg fikk krem mot fotsopp. Dette hjalp med engang, brukte det så lenge som hun sa jeg skulle, men det forsvinner ikke 100%, noen andre som har noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Sørg for å ha det tørt under brystene. Du kan da f.eks bruke små bommulstøystykker å legge under på natten. Siden du har store bryster så holder vekta av de klutene på plass Talkum eller potetmel vil sikkert også gjøre nytte. Jeg sliter også med dette, å har også en vond lukt pga svette. Prøvde å ha på litt Stop24. Dette hjalp å jeg plages ikke lenger med den ekstreme svetten.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Takk Får prøve det, det er ikke bare bare med pupper!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Hei! Jeg slet/sliter med typ eksem/sopp under brystene pga store pupper og for liten bh (fant ikke størrelsen min i bh butikken i byen jeg bor i) Jeg gikk på apoteket for å spørre om det var noe som hjalp mot dette, og jeg fikk krem mot fotsopp. Dette hjalp med engang, brukte det så lenge som hun sa jeg skulle, men det forsvinner ikke 100%, noen andre som har noe lignende? Det er viktig at du har stor nok og riktig BH for å få løftet brystene sånn at du minsker risikoen for svette, eksem og sårhet.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Takk Får prøve det, det er ikke bare bare med pupper! Er ikke det nei Jeg får stadig kommentarer fra folk som tror at det er stas med store pupper, men de tenker ikke over at de er tunge, kan føre til hudirritasjon pga tyngden, å at man ofte må gå opp str i klær for å få plass til dem...
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Det er viktig at du har stor nok og riktig BH for å få løftet brystene sånn at du minsker risikoen for svette, eksem og sårhet. jeg vet, men det er så sjeldent de har noe fint, og det er så j**** dyrt også, når de først finner størrelsen min. Men men, får bare innvistere i flere store, en annen ting er at midje størrelsen er den samme, men puppene mine har det for seg å bare vokse i sin egen verden Men nå regner jeg med at de ikke har tenkt til å vokse noe mere
Djungelvrål Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Hold det rent, smør x 2 med canesten pudder. Det er mest sannsynlig sopp. Når det er blitt bedre kan du bruke vanlig talcumpudder for å forebygge.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Er ikke det nei Jeg får stadig kommentarer fra folk som tror at det er stas med store pupper, men de tenker ikke over at de er tunge, kan føre til hudirritasjon pga tyngden, å at man ofte må gå opp str i klær for å få plass til dem... Jo takk! Det får jeg også høre, er litt deilig å høre at noen andre har det sånn også. hehe.. Men ja, andre folk (særlig menn) tenker, åå , så fint.. Store pupper, de må være fornøyd med seg selv. Har også fått spørsmål om det er silikon. Og blitt stoppa på gata en gang på vei hjem fra byen fordi han måtte fortelle meg så fine pupper jeg har. Herregud.. Da ble jeg satt ut.. Men det er faktisk ikke så gøy, det ser sikkert fint ut i klær og i undertøy, men noe særlig behagelig, det er det ikke! -TS
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #9 Skrevet 20. januar 2012 Som andre har sagt her så er det viktig å holde det rent og tørt, du har fått gode tips om bomull eller linkluter (klipp opp et gammelt putevar f.eks) og legg under brystene om natten. Canesten tar ofte soppinfeksjoner, også under brystene. Om det ikke tar det så må du til lege og få et annet preparat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå