Gå til innhold

hvis du hater jenter som skal analysere alt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jess. Tittelen sier vel sitt. Jeg er en jente som akkurat har blitt sammen med en flott fyr (jippi!), og problemet, nei vent, jeg orker ikke å kalle dette for et problem, men det har seg slik at han er litt *kremt* annerledes i sengen enn tidligere kjærester.

En typisk kveld (vi har som sagt just blitt sammen, og vi ventet litt med sex (nå skjønner jeg hvorfor... muligens?), så har ikke rulla i høyet så mye ennå) utarter seg slik:

Vi har heftig vorspil, jeg er klar og han er klar (i alle fall fysisk). Etter hvert som klærne faller av blir han nølende og holder litt tilbake, forklarer at han har mistet ereksjonen, beklager og legger seg til å sovne. Han forklarer dette som prestasjonsangst, og sier at dette vil gå over når han blir vant til å ha sex med meg. Deretter våkner han midt på natten MED ereksjon og så har vi vil sex.

Han er egentlig veldig flink til å kommunisere, og har jo som nevnt forklart situasjonen. Jeg er derimot litt... ikke sjenert, men jeg ønsker ikke å stille spørsmål som kanskje kan høres feil eller klagete ut, så derfor spør jeg her:

Er det noen gutter (eller jenter?) som har erfaring med dette? Hvorfor skjer det, og hva kan JEG gjøre for å gjøre situasjonen enklere? Og har det skjedd med dere at det ikke går over?

Fyren er bra når han først får den opp, men jeg begynner å miste søvnen av at all sex skal skje MIDT på natten, og at den alltid må skje ved at han bråvekker meg og begynner showet før jeg rekker å få nok tenning. Dette har vært gående i rundt to uker. Merker også at han mister ereksjonen raskere dersom jeg prøver å være ekstra sexy, dvs bruker strømper ol. som han har uttalt at han synes er flott.

takk på forhånd for seriøse svar. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd å være litt potetsekk neste kveld, og se om ereksjonen forsvinner da også.. Altså bare ligg stille, som når du sover. Hvis det funker for ham da - vel.. Da er det greia. At han ikke tenner på at du er aktiv, og derfor først får det til når du sover/er i halvsøvne.

• Liker 1
Skrevet

Det var jo en interessant teori! Frister å teste det ut, samtidig som jeg føler meg litt slem når jeg bruker kjæresten som uvitende testkanin. Men når du nevner det, så vet jeg at han sleit i forrige forhold mtp. dominans ellers i livet. Kort sagt ble han lei fordi han selv oppførte seg som en tøffel, og hun etter hvert ble vant til å kunne ha han rundt lillefingeren.

Gjest Katten.
Skrevet

Prestasjonsangst.

Den forsvinner i mange tilfeller når man sover og dermed er mer "trygge" på hverandre. Og om det hele kickstartes, så tenker han ikke for mye.

• Liker 1
Skrevet

Der! Endelig! Katten i tråden! Var det jeg håpa på.

Men tror du... øhm, det forsvinner, eller vil det forbli slik? (er altså klar over at du ikke kan se inn i hodet og penisen hans dersom det var uklart, men føler at jeg trenger å diskutere dette med noen)

Jeg får vel bare vente og se, er vel ikke verdens undergang, men synes det er et tema det er vanskelig å spørre for mye direkte om. Og for å være ærlig så håper jeg det kan forsvinne mens forholdet fortsatt er ferskt, for når for tiden kunne jeg godt ha tenkt meg å tatt han flere ganger om dagen, flytte inn i senga, gjøre mye rart osv. men det blir jo bare den ene gangen om natta. Sukk, får vel smøre meg med tålmod. :rodmer:

Gjest Katten.
Skrevet

Han har jo forklart deg hele situasjonen: det vil endre seg med litt tid.

Men jeg ville luftet at han kan tilfredsstille deg på andre måter. Slet selv med å få opp junior etter et ganske stygt brudd, for noen år siden, og med de første jentene etter det. Det var tre ting som gjorde at jeg fikk den opp da:

1) Sove med henne og ta det når jeg våknet

2) Bruke tunge og fingre til å gi henne såpass mye nytelse at det tente meg

3) Bruke jenta som mitt personlige sexleketøy og fokuserte bare på ting jeg selv tente på

Utover det kan jeg nesten garantere deg at tid vil hjelpe.

Skrevet

I begynnelsen når jeg ble sammen med kjæresten min så slet han med det og.

Det tok noen måneder før han fikk den opp,men jeg var tålmodig med han og selv om ikke akkurat den delen gikk så hadde vi jo det moro på andre måter.

Merket også at min mistet ereksjonen enda fortere når jeg,i et forsøk på å løse problemet,tok på meg sexy undertøy :) Tror heller det er bedre å vente med alt sånt til man har løst "problemet".

Rett og slett være tålmodig,og vise han at det ikke gjør noe om det ikke går akkurat nå.

Jeg ville nok snakket med han om det uansett om det er et vanskelig tema.Siden han tar fra deg nattesøvnen og greier,men ikke si det på en negativ måte.

Dere kan jo gjøre andre ting som ikke innebærer akkurat det,så blir han nok mer avslappet etterhvert :)

Skrevet

Hvis du prøver å ikke presse han til sex eller ta intiativet til det får han bare mer lyst på deg. Funka for meg hvertfall :) Og det viktigste ikke vær negativ til problemet hans, det er nok psykisk så hvis du gir en kommentar på det vil det være i hodet hans hver gang og da mister han også ereksjonen hver gang. Bare vær tålmodig og vent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...