AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Jeg kan se at jeg har to hull, et på hver tann midt i munnen nede. ' Greia er at jeg har fryktelig dårlig råd om dagen, såvidt råd til mat på bordet. Forverres hull fryktelig hvis jeg venter noen mnd med å dra til tannlegen? Er ikke akkuratt gratis, og de jeg kan spørre, hadde ikke mulighet til å låne meg penger...
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Det går sannsynligvis bra, jeg har gått rundt med et hull i den ene fortanna i minst et år, men så har det liksom alltid kommet andre ting som må prioriteres. Måtte akutt til tannlegen for å trekke en jeksel for omtrent et halvår siden og da sa tannlegen at jeg burde komme så snart som mulig for å ta dette hullet. Bør vel dra i løpet av de neste månedene jeg også. Bare puss godt, bruk fluor og dra dit med en gang du får råd!
skruf Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Det går og helt fint å be tannlegen om regning! Har jeg gjort flere ganger. Hull har jeg ikke hatt på mange år, men har tannlegeskrekk, så jeg har bedt tannlegen min kalle meg inn til årlig sjekk, og da bare må jeg gå, og ikke utsette det, siden det forverrer skrekken... Hvis hullene er såpass at du ser de med det blotte øyet, så vil jeg anta at det krever behandling om ikke så lenge. Jo mindre størrelse på hullene, jo billigere blir det. Ellers er rådet om tanntråd, pussing, fluorskyll morgen og kveld, unngå syreholdig drikke og søtt supert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå