Gå til innhold

I hvilken alder blomstret du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra hvilken alder følte du deg vakker og fantastisk? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra 20 år og oppover (er 24 nå, og føler meg forts. veldig fin ;) ).

Tror det var noe med før det, så hadde jeg ikke helt funnet min egen stil osv.

Gjest Lotusblomsen
Skrevet

Fra da jeg gikk gravid siden jeg fant stilen min og lærte meg å kombinere farger og tilbehør :)

Gjest just words
Skrevet

Fra jeg var 24, er 27 og fremdeles stiger trivsels kurven oppover. Begynte nok å blomstre da jeg begynte å elske skjønnhets feilene mine, og være meg selv.

Skrevet

Når jeg var ca 3 til 5 år. Hadde en periode tidlig i 20 årene hvor jeg var noenlunde "blomstrende", men nå har jeg visnet hen igjen.

Gjest Nenya82
Skrevet (endret)

Kanskje når jeg var 26-27.Ser stor forskjell på bilder av meg selv fra den tiden,og før det.Begynte å bli flinkere til å kle og sminke meg da,og tillegg begynte jeg å få litt høyere selvtillit.

Har aldri hatt spesielt høy selvtillit,har ikke det nå heller,men fra da begynte jeg å godta meg selv for den jeg er mer enn før og det er en prosess som fortsatt pågår :)

Endret av Nenya82
Skrevet

1. Da jeg var 16. Begynte å skjønne at folk ville være venn med MEG, begynte å skjønne at jeg ikke var håpløst stygg, at jeg rett og slett var NORMAL. Ja kanskje til og med en normal+

2. For et par år siden - frem til i dag. Usikker på hvordan jeg skal tidfeste det, men i det siste har jeg rett og slett bare følt meg bedre. Har begynt å trene igjen, spiser mer riktig, får nok søvn, altså passer på kroppen min, og i tillegg har jeg begynt å få mye bedre selvtilitt ang hvordan jeg kler meg. Før var det mye posete klær, og selv om jeg VISSTE det så rart ut, så hadde jeg liksom en oppfatning om at jeg ikke kunne gå i klær som andre gjorde det.

Jeg driver fortsatt og finner litt ut av dette her. Livet som post-spiseforstyrret handler i stor grad om å lære små ting som alle andre kan hver dag. Om meg selv, og litt om livet generelt. Men synes det er herlig at det går den riktige veien. :)

Gjest Applecore
Skrevet

Det startet forsiktig da jeg var ca 18 og endelig definerte klesstilen min, og samtidig fikk masse nye venner og ikke var den sære, usynlige grå jenta i hjørnet lenger :gjeiper:

Skrevet

Kan ikke si jeg følte meg vakker før jeg var 26, men så har jeg også alltid hatt en litt egenartet stil som ikke er noen stil :P

Skrevet

Fra jeg var 27. Og en ny blomstring da jeg fylte 30 år. Og siden har det bare blitt bedre.

• Liker 1
Skrevet

I midten - slutten av tjueåra. Ble mindre selvopptatt, mindre deprimert og fikk flere interesser og venner. Klarte å komme meg ut av bulimien på egen hånd.

Hadde også en ny blomstring i midten av trettiåra. Håper på enda en snart ...

Skrevet

I midten - slutten av tjueåra. Ble mindre selvopptatt, mindre deprimert og fikk flere interesser og venner. Klarte å komme meg ut av bulimien på egen hånd.

Hadde også en ny blomstring i midten av trettiåra. Håper på enda en snart ...

:klemmer: Det håper jeg også.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

vet ikke har alltid synes jeg ser helt alminelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...