AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #21 Skrevet 21. januar 2012 Huff,føler virkelig med deg,det er så vondt og miste et dyr. Jeg savner ennå min "baby" etter 2 år,men trøster meg med at hun hadde det godt så lenge hun levde. Godt at du har småpusene og tenke på nå
Aurora M. Skrevet 21. januar 2012 #22 Skrevet 21. januar 2012 Så trist. Jeg føler virkelig med deg. Vi hadde en katt som ble syk, måtte avlives, og sendt til obduksjon. Vi betalte rundt 2000 for det, men det var med avlivningen. På en måte var det greit å vite hva sykdommen skyldtes (genfeil), og at det ikke var noe vi hadde gjort feil. På den andre siden så var det leit å ikke få begrave katten, og bare sende den avgårde på en så "kald" måte. Det er noe dere må tenke over. Hadde jeg fått valget i dag, så hadde jeg begravet den. Katten kom ikke tilbake fordi vi fikk etpar ark i posten med medisinsk beskrivelse av kattens organer. Stor klem til deg! Jeg fikk min gamle katt obdusert og deretter sendt til kremering. Det er ikke noe problem om en ønsker det. Fikk så asken sendt hjem til meg i en urne. Den står i bokhylla mi med et bilde av pusen ved siden av.
Plastaroma Skrevet 21. januar 2012 #24 Skrevet 21. januar 2012 Jeg fikk min gamle katt obdusert og deretter sendt til kremering. Det er ikke noe problem om en ønsker det. Fikk så asken sendt hjem til meg i en urne. Den står i bokhylla mi med et bilde av pusen ved siden av. Så fint! Det med vår katt skjedde i en hattefokk, vi skulle til vet for å undersøke den, og plutselig måtte den avlives, og burde bli obdusert. Vi fikk ingen informasjon på at vi kunne gjøre det på denne måten, og jeg var for opprevet til å tenke klart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå