AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 En trist dag! Samboeren min kom og vekte meg og sa at katten var død, og at den lå på verandaen. Jeg så for meg alt mulig fælt, mens jeg løp til verandaen. Der lå hun helt stiv på magen. Bakbeina lå ut til vær sin side som om hun gikk i spagat. Og ansikte var blitt trykt av måten hun lå på. Det er det væreste jeg har sett. Hun ble nesten 3 år gammel. Og hun har 2 kattungen på 8 uker, heldigvis ble de såpass store. Jeg er så lei meg. Stakkars lille pusen min!: ( Jeg kan ikke fatte hva hun døde av. Hun hadde ingen sår. Hun var frisk å fin alltid. Pelsen var blank og fin. Hun hadde samme matlyst som alltid. Åh lille pus : ( Måtte bare få dette ut. Jeg beklager skrivefeil, jeg har dysleksi.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Uff, stor klem til deg. Jeg har også mistet dyr jeg var veldig glad i, det kommer som et sjokk uansett hvor forberedt man er, eller ikke er. Føler med deg
Gjest Raindrops Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Uffda, jeg føler med deg, utrolig trist å miste et kjæledyr
Gjest bellabulla Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 ååh, nå bristet matmorhjertet mitt <3 du har min fulle medfølelse
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 En trist dag! Samboeren min kom og vekte meg og sa at katten var død, og at den lå på verandaen. Jeg så for meg alt mulig fælt, mens jeg løp til verandaen. Der lå hun helt stiv på magen. Bakbeina lå ut til vær sin side som om hun gikk i spagat. Og ansikte var blitt trykt av måten hun lå på. Det er det væreste jeg har sett. Hun ble nesten 3 år gammel. Og hun har 2 kattungen på 8 uker, heldigvis ble de såpass store. Jeg er så lei meg. Stakkars lille pusen min!: ( Jeg kan ikke fatte hva hun døde av. Hun hadde ingen sår. Hun var frisk å fin alltid. Pelsen var blank og fin. Hun hadde samme matlyst som alltid. Åh lille pus : ( Måtte bare få dette ut. Jeg beklager skrivefeil, jeg har dysleksi. Å herregud. Lurer på hva i allverden har skjedd med henne? Er kanskje ikke mulig å finne det ut da, om man tar med dyret til dyrlegen så de kan kanskje finne årsaken? Altså, hvis du ikke klarer å slutte å fundere hva i huleste som hadde skjedd... Føler med deg...
Gjest BettyBoop28 Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 En trist dag! Samboeren min kom og vekte meg og sa at katten var død, og at den lå på verandaen. Jeg så for meg alt mulig fælt, mens jeg løp til verandaen. Der lå hun helt stiv på magen. Bakbeina lå ut til vær sin side som om hun gikk i spagat. Og ansikte var blitt trykt av måten hun lå på. Det er det væreste jeg har sett. Hun ble nesten 3 år gammel. Og hun har 2 kattungen på 8 uker, heldigvis ble de såpass store. Jeg er så lei meg. Stakkars lille pusen min!: ( Jeg kan ikke fatte hva hun døde av. Hun hadde ingen sår. Hun var frisk å fin alltid. Pelsen var blank og fin. Hun hadde samme matlyst som alltid. Åh lille pus : ( Måtte bare få dette ut. Jeg beklager skrivefeil, jeg har dysleksi. Ååå så fælt. stakkars lille pusen. Føler med deg
Tabris Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Så forferdelig! Jeg føler virkelig med deg.
Brunhilde Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Uff, det var ikke særlig hyggelig. Jeg vet det er en mager trøst, men det var allikevel godt at hun døde et sted dere fant henne. Da slapp du å oppleve at hun bare ble borte uten at du fant ut hva som skjedde. Selv om katten var uten skader, så kan den ha blitt påkjørt, fått indre skader og allikevel klart å kreke seg hjem. Eneste måten å finne det ut på er obduksjon, men det koster en del, så jeg syns dere skal begrave katten og prøve å tenke at hun hadde det godt hos dere. Kanskje kan dere beholde en eller begge kattungene? Trist med katten din, ts. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Så trist Du har min varmeste medfølelse nå Du har jo også to småtasser på 8 uker som du må være "mamma" for nå. De er, som du sier, heldigvis såpass store. Men nå trenger de deg og samboern siden mor ikke er der for dem lenger Det kan ha vært mye rart som var årsaken. Alt fra en påkjørsel i lav hastighet til at hun fikk i seg frostvæske (det er vinter nå). Vi du vite hva det var så foreta vetrinæren en obduksjon for deg, og vil du ikke vite så lar du det være. Edit: Slått på målstreken av Brunhilde. Endret 19. januar 2012 av Lille-pus
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 Det miste ens katter er som å miste et familiemedlem. Føler med deg
Chiyo Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 Stakkars pusekatt. Det må være utrolig vondt.
Perelandra Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Så leit at du skulle miste katten på en slik måte. Sender deg en trøsteklem!
Aurora M. Skrevet 20. januar 2012 #16 Skrevet 20. januar 2012 Du har min dypeste medfølelse Ts! Det er jo også vondt for de to små å miste mamman sin så tidlig, så de kommer til å trenge dere ekstra mye i tiden framover.
Plastaroma Skrevet 21. januar 2012 #19 Skrevet 21. januar 2012 (endret) Så trist. Jeg føler virkelig med deg. Vi hadde en katt som ble syk, måtte avlives, og sendt til obduksjon. Vi betalte rundt 2000 for det, men det var med avlivningen. På en måte var det greit å vite hva sykdommen skyldtes (genfeil), og at det ikke var noe vi hadde gjort feil. På den andre siden så var det leit å ikke få begrave katten, og bare sende den avgårde på en så "kald" måte. Det er noe dere må tenke over. Hadde jeg fått valget i dag, så hadde jeg begravet den. Katten kom ikke tilbake fordi vi fikk etpar ark i posten med medisinsk beskrivelse av kattens organer. Stor klem til deg! Endret 21. januar 2012 av Rød3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #20 Skrevet 21. januar 2012 Ts her: Takk for alle svarene og klemmene : ) Jeg velger å ikke obdusere katten. Den er blitt begravet nå : ( Her jeg bor er det veldig lite biler og folk. Ingen naboer med frostvæske osv på lange avstander. Ikke noe rottegift o.l Kanskje har hun tygt på noen giftige planter.. Leste litt om at noen katter får hjertekramber/infark. Og kan kolapse av dette. Det kan jo kanskje være en årsak. Uansett håper jeg det gikk fort og at hun ikke led. Kattungene ser ut til å klare seg bra, heldigvis. Og de ligger sammen med pappan faktisk. Og hunden. Så de ble i alle fall ikke helt alene : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå