AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Har akkurat flyttet fra Oslo, så jeg lurer på noe. Det er vell sånn at loven mot urinering bare gjelder i Oslo sant? Ville vært rart om denne loven gjelder i resten av landet, hva?
Gjest Bobler Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 :skratte: Uansett hvor i norge du befinner deg, er det IKKE lov til å urinere på offentlige steder! 8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 :skratte: Uansett hvor i norge du befinner deg, er det IKKE lov til å urinere på offentlige steder! Åja, jøss! Jaja, da vet jeg det takk for svar
Gjest Madelene1 Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Har akkurat flyttet fra Oslo, så jeg lurer på noe. Det er vell sånn at loven mot urinering bare gjelder i Oslo sant? Ville vært rart om denne loven gjelder i resten av landet, hva? Er forbudt her i Kristiansand også.
Brunhilde Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Har akkurat flyttet fra Oslo, så jeg lurer på noe. Det er vell sånn at loven mot urinering bare gjelder i Oslo sant? Ville vært rart om denne loven gjelder i resten av landet, hva? Hvorfor ville det være rart? Tror du skal belage deg på bot hvis du urinerer på offentlig sted og blir tatt, uansett hvor i landet du befinner deg! 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Hvorfor ville det være rart? Tror du skal belage deg på bot hvis du urinerer på offentlig sted og blir tatt, uansett hvor i landet du befinner deg! Nei, jeg bare tenkte at de fleste som urinerte i gatene var folk i Oslo jeg Men takk for svaret, da vet jeg det også
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Nei, jeg bare tenkte at de fleste som urinerte i gatene var folk i Oslo jeg Men takk for svaret, da vet jeg det også Fordi oslofolk er noen griser, eller? Fy fader, så lei jeg er av forutinntatte oslohetsere.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Fordi oslofolk er noen griser, eller? Fy fader, så lei jeg er av forutinntatte oslohetsere. Jeg er fra Oslo selv da, dust. 4
Supraspinatus Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Tja. I Bergen er det vanlig å bare sette seg på huk og tisse i veikanten. Så det er ikke forbudt i alle byer. 1
Gjest Bobler Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Nei, jeg bare tenkte at de fleste som urinerte i gatene var folk i Oslo jeg Men takk for svaret, da vet jeg det også Bor i tønsberg, og her pisser folk i gatene uansett om det er mandag eller natt til lørdag. Vanske vanlig fenomen egentlig, både i Oslo og resten av landet.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 Bor i tønsberg, og her pisser folk i gatene uansett om det er mandag eller natt til lørdag. Vanske vanlig fenomen egentlig, både i Oslo og resten av landet. Åja, så fint å høre at folk pisser i Tønsberg også 1
Kråkesaks Skrevet 19. januar 2012 #12 Skrevet 19. januar 2012 i Bodø får man bot for urinering i offentlighet. 1
Gjest Bobler Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 Åja, så fint å høre at folk pisser i Tønsberg også Ikke sant!
Lutetium 71 Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 :skratte: Uansett hvor i norge du befinner deg, er det IKKE lov til å urinere på offentlige steder! Om det da ikke er oppi ett offentlig toalett.
Gjest NozMonster Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Har akkurat flyttet fra Oslo, så jeg lurer på noe. Det er vell sånn at loven mot urinering bare gjelder i Oslo sant? Ville vært rart om denne loven gjelder i resten av landet, hva? riktig! det at det er satt opp toaletter på utesteder og kjøpesentre er bare en felle setter du deg ned på et av dem, så blir du sugd neddi dem og havner i klokken sammen med rotter på størrelse med katter- i heeele evigheten
Lutetium 71 Skrevet 19. januar 2012 #16 Skrevet 19. januar 2012 riktig! det at det er satt opp toaletter på utesteder og kjøpesentre er bare en felle setter du deg ned på et av dem, så blir du sugd neddi dem og havner i klokken sammen med rotter på størrelse med katter- i heeele evigheten Jeg tror du kunne blitt en flottings helvetespredikant!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #17 Skrevet 19. januar 2012 Har akkurat flyttet fra Oslo, så jeg lurer på noe. Det er vell sånn at loven mot urinering bare gjelder i Oslo sant? Ville vært rart om denne loven gjelder i resten av landet, hva? Er det ikke lov til å pisse i Oslo?
Gjest Bobler Skrevet 19. januar 2012 #18 Skrevet 19. januar 2012 Om det da ikke er oppi ett offentlig toalett. Sant nok
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #20 Skrevet 19. januar 2012 Hvorfor synes du det er rart? Fordi det bare er i Oslo det er gater, mens resten av landet bare har grusveier kanskje? Det er som kjent bare en ordentlig by i Norge, mens resten er bondeland! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå