Gå til innhold

Psykiatrisk dagavdeling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle om hva som skjer der?

Er det både for ungdommer og voksne?. Skal kanskje begynne der og jeg er 32 år.

Er jeg for "gammel"?

Psykologen jeg går til kom med forslag om jeg ville begynne der og være der et par ganger i uka.

Jobber 3 dager i uka. Kommer meg skjeldent ut, så kunne tenkt meg å være med for å treffe andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig varierende fra sted til sted. Her jeg bor fokuserer dagavdelingen på håndarbeid/håndverk, der er snekkerverksted, symaskiner, vevstoler, utstyr til maling, strikking - stort sett det meste innen håndarbeid. Der står også en pc man kan bruke, eller man kan bare sitte og snakke og lese i blader. I tillegg tilbyr de en type gruppeterapi for de som ønsker det.

Der jeg har gått ville nok 32 vært ganske ungt faktisk, det er faktisk en av grunnene til at jeg ikke trivdes der, jeg var alt for ung (er 22).

Skrevet

Takk for svar.

Er ikke så mye inne på håndarbeid, akkurat. Tror ikke jeg har tålmodighet til den type ting. Men det kunne jo vært interesant.

Har veldig lyst å være med på uteaktiviteter og den type ting.

Skrevet

Som sagt er det umulig å svare på hvordan det er der du skal være, for det er nok veldig forskjellig fra sted til sted. Hvis du har ønsker om en aktivitet er det nok sikkert muligheter for å gjennomføre det, så lenge de har kapasitet og fasiliteter til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...