Gå til innhold

Hårfjerning med laser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så uheldig at jeg har MASSE hår nede på ryggen, altså i korsryggen. Det har jeg hatt siden jeg ble født, og det er utrolig lite å gjøre med det bortsett fra å fjerne det med laser. Er jente.

Jeg lurer på om det kan bli dekket av NAV? Håret irriterer meg utrolig mye, og det har gått utover blant annet sexlivet mitt fordi jeg HATER når menn tar på ryggen min, til tross for at den er nybarbert eller at håret er tatt bort med hårfjerningskrem.

Hjeeelp, dette er virkelig et problem!!

Nå er jeg altså så desperat at jeg er villig til å betale for det med egne penger på en privatklinikk, (som ville vært utrooolig dyrt for meg siden jeg er student) men jeg tenker å sjekke ut andre muligheter først!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Morsom du. Nav dekker selvfølgelig ikke kosmetiske inngrep på den måten.

Skrevet

NAV dekker overdreven svette og sånt, så hvorfor ikke dette? :)

Skrevet

Kosmetiske ting som dette må du betale selv, selvsagt. Skattepenger skal ikke gå til forfengelighet!

Gjest Applecore
Skrevet

Man kan søke om å få dekket enkelte kosmetiske inngrep hvis det er til alvorlig plage for en fysisk eller psykisk.

Gå til legen og forhør deg om saken.

• Liker 2
Skrevet

Hadde det vært i ansiktet så kan det hende du hadde fått det dekket. Men ryggen kan du dekke til, så jeg tviler sterkt på at du får det dekket, men du kan jo prøve.

Ellers så vil jeg anbefalle deg å vokse det, da tar det lengre tid før det vokser ut og det blir ikke så stivt som ved barbering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...