Tusenfryd Skrevet 1. januar 2004 #1 Del Skrevet 1. januar 2004 Han besto med glans! Han var nær, direkte, åpen, ærlig og det må være den beste talen jeg har hørt i den kategorien noen gang. Skjønne prinsen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. januar 2004 #2 Del Skrevet 1. januar 2004 Han besto med glans! Han var nær, direkte, åpen, ærlig og det må være den beste talen jeg har hørt i den kategorien noen gang. Skjønne prinsen vår! Jeg er helt enig med deg. Jeg synes den var veldig vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. januar 2004 #3 Del Skrevet 1. januar 2004 Glemte hele talen jeg. Kommer den i reprise? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 1. januar 2004 #4 Del Skrevet 1. januar 2004 Glemte hele talen jeg. Kommer den i reprise? :D Aner ikke, men du kan i hvertfall lese den på både www.vg.no og www.dagbladet.no Er forøvrig helt enig med Tusenfryd og Trulselinemor, han var kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #5 Del Skrevet 1. januar 2004 Den så jeg litt av. Pleier ikke engasjere meg så mye i TV-verden, men TV-en stod ihvertfall på, så da fikk jeg se litt av talen. Synes han var kjempeflink, jeg. Beste jeg har hørt på mange år - av de jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. januar 2004 #6 Del Skrevet 1. januar 2004 Haakon klarte seg fint, han. Både verdig og varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. januar 2004 #7 Del Skrevet 1. januar 2004 Helt enig med dere! Innholdet i talen var FLOTT! Synes Kronprinsen klarte å lage sin egen stil....... FLOTT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. januar 2004 #8 Del Skrevet 1. januar 2004 *gjesp* Forøvrig er det ikke han som skriver den, den er skrevet i samarbeid med ulike departementer og arbeidere på slottet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. januar 2004 #9 Del Skrevet 1. januar 2004 Synes han gjennomførte den med glans jeg. Savnet ikke å se kongen på nyttårsaften nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 1. januar 2004 *gjesp* Forøvrig er det ikke han som skriver den, den er skrevet i samarbeid med ulike departementer og arbeidere på slottet. Selvfølgelig er det det, det vet da alle. Men det betyr ikke at ikke han legger føringer for hva den skal inneholde, temaer blir skrevet og forkastet, han får legge opp, korrigere og sette sitt personlig preg på det. Det vet også alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. januar 2004 #11 Del Skrevet 1. januar 2004 Kult med Ole Brumm sitatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 1. januar 2004 #12 Del Skrevet 1. januar 2004 Haakon klarte seg fint' date=' han. Både verdig og varm.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. januar 2004 #13 Del Skrevet 1. januar 2004 på www.tv2.no kan man se talen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 1. januar 2004 #14 Del Skrevet 1. januar 2004 Synes det var en flott tale og fint utført... Håkon klarte seg fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 1. januar 2004 #15 Del Skrevet 1. januar 2004 Han var kjempeflink!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. januar 2004 #16 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg fikk ikke sett den. Må inn og lese nå!!! Jeg synes for øvrig at Kronprinsen er en flott fyr med en fin personlighet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 2. januar 2004 Det sto i Aftenposten i dag at han ikke hadde nevnt nordmenn i utlandet, som hjelpearbeidere og soldater. Når jeg tenker meg om, er jeg enig i at det var en tabbe. Kanskje det var bevisst, men han burde ha tatt dem med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. januar 2004 #18 Del Skrevet 2. januar 2004 Tja - mulig det var en slags tabbe altså.......... MEN - Nordmenn er vel Nordmenn - uansett hvor de bor............ Kan tenkes at han også tenke akkurat det Bare en tanke som "slo meg"........... OM det var ei tabbe - så må han vel ha lov til å gjøre feil han også......... synes jeg vaffal....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 2. januar 2004 OM det var ei tabbe - så må han vel ha lov til å gjøre feil han også......... synes jeg vaffal....... Og jada, helt klart! Dessuten ligger dte såpass mye etikette i akkurat denne talen, som han ikke kan forutsettes å kjenne alle detaljer til - derfor har han rådgivere - så dette er deres tabbe, ikke hans. Om det er en tabbe. Det kan, som sagt, være bevisst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. januar 2004 #20 Del Skrevet 2. januar 2004 Det sto i Aftenposten i dag at han ikke hadde nevnt nordmenn i utlandet, som hjelpearbeidere og soldater. Når jeg tenker meg om, er jeg enig i at det var en tabbe. Kanskje det var bevisst, men han burde ha tatt dem med. Hvorfor er det en tabbe? Er det noe som Kongen pleier å nevne i sin nyttårstale? (følger ikke med på nyttårstalene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå