AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Er så sliten og lei/deppa hele tiden, og for og glemme alt legger jeg meg bare til å sove. Har liksom gikk opp alt og ser ikke noe håp.. Fler som bare sover når de er slike perioder? Trenger ferie fra livet mitt
The Kitten Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Er så sliten og lei/deppa hele tiden, og for og glemme alt legger jeg meg bare til å sove. Har liksom gikk opp alt og ser ikke noe håp.. Fler som bare sover når de er slike perioder? Trenger ferie fra livet mitt Det er det sikkert, men det lureste er å dra til legen for å ta en blodprøve.
Gjest Mooky Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Har det helt likt, jeg tok blodprøver for noen uker siden, og fikk en telefon om at jeg hadde kyssesyken :-) Jippi.... Men kan jo være lavt stoffskifte osv og. Eller så kan depresjon gjøre deg trøtt. Lurt å gå å prate med legen ja :-)
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Jepp. Blir livet for ille, så sover jeg rundt 10-20 timer pr døgn. Jo mer, jo bedre.
Missi89 Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Der er jeg å med. Sov 13 timer i natt og nå ligger jg i senga igjen.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Dere burde ta tak i problemet! Gå en tur hver dag, uansett om det bare er 30 min eller 2 timer. Det er bra for psyken å gå en tur hver dag, for bevegelsen når vi gjør gjør noe med nervesystemet. Tenk på de som trener hver dag, de har mye overskudd og er gladere og har mer energi enn andre. Kosthold er også superviktig. Det hjelper ikke å gå en tur hver dag eller å trene om man ikke har rett drivstoff. Veldig mange blir syke, både psykisk og fysisk, uten å vite det, av glutenprotein og melkeprotein. Dette er lurt å finne ut av, for gluten og melkeprotein stjeler enrgi og fucker opp hele systemet i kroppen, og skaper ubalanse. Riktig mat er viktig, nok fett, protein, grønnsaer og vann er viktig. Ikke rart det er så mange som sliter der ute ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå