AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Min er nesten alltid perfekt og lukter sjeldent og jeg bruker heller ikke lang tid på do, har hørt at når man har et balansert og bra kosthold så syns dette ofte i avføring. Hvor lang tid bruker dere på do, og hvordan er avføringen? Ser dere forskjell når dere spiser bra og dårlig mat?
Katarsis Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Lagde du seriøst en tråd ene og alene for å skryte av bæsjen din? 10
123sport Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Lagde du seriøst en tråd ene og alene for å skryte av bæsjen din? hahahahaha! sært.. Endret 19. januar 2012 av 123sport
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 hahhahahahahahaa.. Nå satt jeg faktisk og måtte veldig på do.. Så kjeder jeg meg veldig.. Hadde lyst til å skrive noe her og se om noen reagerte .. Om noen faktisk svarte meg, for det finnes faktisk veldig mange forskjellige bæsj typer. hahaha. Huff, jeg må få meg et liv, men nå må jeg bæsje først. Så skal jeg ut for å spise mexikansk mat, så kanskje jeg gir beskjed om hvordan ting er i kveld. TS
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Lagde du seriøst en tråd ene og alene for å skryte av bæsjen din? Ja, jeg er veldig stolt av den. Må jo ha noe å skryte av.
123sport Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 hahhahahahahahaa.. Nå satt jeg faktisk og måtte veldig på do.. Så kjeder jeg meg veldig.. Hadde lyst til å skrive noe her og se om noen reagerte .. Om noen faktisk svarte meg, for det finnes faktisk veldig mange forskjellige bæsj typer. hahaha. Huff, jeg må få meg et liv, men nå må jeg bæsje først. Så skal jeg ut for å spise mexikansk mat, så kanskje jeg gir beskjed om hvordan ting er i kveld. TS Hvordan var konsistensen på bæsjen? var den sånn som tyder på at du har bra kosthold - altså fast og fin, eller var den mer flytende og diaré -aktig?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Varierer voldsomt. Men når jeg har det greit fysisk og psykisk er den fast og fin, jevnt brun, lukter lite eller krydret, og jeg behøver knapt tørke meg.
123sport Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Varierer voldsomt. Men når jeg har det greit fysisk og psykisk er den fast og fin, jevnt brun, lukter lite eller krydret, og jeg behøver knapt tørke meg. haha flotters
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 Hvordan var konsistensen på bæsjen? var den sånn som tyder på at du har bra kosthold - altså fast og fin, eller var den mer flytende og diaré -aktig? fast og fin, man kjenner liksom når bæsjen er sånn som den skal da. hoihoi- TS
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #12 Skrevet 19. januar 2012 Varierer voldsomt. Men når jeg har det greit fysisk og psykisk er den fast og fin, jevnt brun, lukter lite eller krydret, og jeg behøver knapt tørke meg. Samme her, ser ofte på hunden min sin bæsj nøye, for å sjekke at alt er ok
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 For en tråd. Min er... varierende i kvalitet Merker det ekstra godt hvis jeg har vært usunn, men av og til kan jeg reagere kraftig på et vanlig kosthold også. Jeg har vært syk og rævkjørt kroppen i noen år, så jeg har fått en del inntåleranser som jeg ikke alltid har helt oversikt over ennå. Ja... det kan være lunefult. Men på den positive siden er det regelmessig. Minst en gang daglig.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 FANTASTISK! Liker svarene som kommer nå ! Ler så jeg nesten dør. Nesten.. Men hva med å prompe, gjør dere det høyt foran f.eks samboer, eller venner? Eller er dere sånn at dere nesten ikke tørr å prompe høyt for dere selv?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Idag var jeg dårlig i magen, så jeg satt å feis i sofaen (alene). Kjempegreier helt til jeg presser ut en skikkelig brakfis, sammen med masse flytende brun væske. HERLIG! Det verste er at det er helt sant
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #16 Skrevet 19. januar 2012 Idag var jeg dårlig i magen, så jeg satt å feis i sofaen (alene). Kjempegreier helt til jeg presser ut en skikkelig brakfis, sammen med masse flytende brun væske. HERLIG! Det verste er at det er helt sant Haha, det gjorde jeg engang og, da var jeg 4 år eller noe da.. Men jeg hadde bare på meg en rosa truse, og søstra mi var dårlig i magen samtidig. Husker vi lekte sammen, i de rosa trusene våres da begge to fikk diare rett i trusa. Hahaha.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #18 Skrevet 21. januar 2012 Min er grønn med mark i som stinker av råtten hvitost med fiskeskinke i. Digger å slikke den å stappe den i kjeften på sambo under wet sex. Syns den lukte sjokoladehan, men jeg syns den lukter kloak. Men spise den må ha uansett :glis: Så kaster han opp brun guffe jegslikker opp og spytter på den sure musa mi som han må slikke etterpå
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #19 Skrevet 21. januar 2012 Min er grønn med mark i som stinker av råtten hvitost med fiskeskinke i. Digger å slikke den å stappe den i kjeften på sambo under wet sex. Syns den lukte sjokoladehan, men jeg syns den lukter kloak. Men spise den må ha uansett :glis: Så kaster han opp brun guffe jegslikker opp og spytter på den sure musa mi som han må slikke etterpå Dette høres adskillig mer sunt og normalt ut enn det TS skisserer.
123sport Skrevet 21. januar 2012 #20 Skrevet 21. januar 2012 Min er grønn med mark i som stinker av råtten hvitost med fiskeskinke i. Digger å slikke den å stappe den i kjeften på sambo under wet sex. Syns den lukte sjokoladehan, men jeg syns den lukter kloak. Men spise den må ha uansett :glis: Så kaster han opp brun guffe jegslikker opp og spytter på den sure musa mi som han må slikke etterpå æsj fy fader så sykt ekkelt.. men du skal ha for kreativiteten din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå