AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har slitt med blodig slimete avføring i noen dager, så jeg lurer på om det kan være noe farlig? Jeg har hatt en 23 dagers antibiotika kur som jeg var ferdig med den 5.januar. Jeg har også vondt i magen å klarer nesten ikke å spise for smertene blir verre. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 ring legevakttelefonen, dette er ikke normalt. De vet hva du bør gjøre, og mest sannsynlig vil de anbefale deg å dra til legen. Husk å nevne det med at du ikke klarer å spise.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Du skal til legen ASAP. Hva det kan være avhenger blant annet av hvilken tilstand blodet er i (ferskt/koagulert), men du må da vel fatte at du må kontakte lege når du har blodig avføring og smerter som er så ille at du knapt klarer å spise!?
Raven Emerald Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Jeg har slitt med blodig slimete avføring i noen dager, så jeg lurer på om det kan være noe farlig? Jeg har hatt en 23 dagers antibiotika kur som jeg var ferdig med den 5.januar. Jeg har også vondt i magen å klarer nesten ikke å spise for smertene blir verre. Hva skal jeg gjøre? Seriøst!? Stikker til legen, hva trodde du? Er det virkelig mulig å lure på hva man skal gjøre når man har blodig avføring, og så sterke smerter i magen? O_o Endret 19. januar 2012 av Raven Emerald
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Du må til legen, jeg slet med dette etter en skikkelig hestekur på antibiotika selv. Var dårlig i nesten 3 mnd. det viktigste er at du får sjekket at det ikke er noe farlig. Blod i avføring skal alltid undersøkes. Sånn et tips på siden så var det probiotikapiller som fikset meg til slutt etter 6 kg ned i vekt og to sykehusinnleggelser. Tarmfloraen var helt slått ut etter antibiotikakuren. Vel og merke fikk jeg denne kuren etter en tarmbakterie jeg pådro meg i utlandet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå