AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Min beste venninne har snart bursdag. Jeg fikk verdens fineste gave av henne til min bursdag, og derfor får jeg helt prestasjonsangst. Jeg kan på en måte ikke toppe gaven hennes, men ønsker å gi henne noe veldig fint tilbake, for hun er fantastisk. Hun bor i utlandet, og hun har ikke vært i Norge på lenge nå. Jeg tenker derfor på om jeg kanskje kunne gitt henne en gave hun kan ta i bruk når hun er her. Først tenkte jeg på gavekort på en helaften ute, men synes det er litt vanskelig å gi når det ikke er noen klare datoer og sånt. Er det noen som har noen gode tips på gaver? Takker for all hjelp!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 koffert? som hun kan pakke i når hun skal hjem?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Takk, men hun har snart bursdag, så jeg tenker å sende henne gaven/gavekortet. Var mest for at det skulle være en litt mer personlig gave at jeg tenkte at hun kanskje kunne få noe som kan brukes her i Norge. Hun har ganske god råd, så jeg må tenke litt utenom "ting". Tror hun har så og si alt, og derfor er det så vanskelig å finne en gave som står til min økonomi, men samtidig er fin. Tenkte en opplevelse ville være bedre. Tenkt på sånt som: Helaften med restaurant og konsert/teater etc etterpå (men vanskelig når jeg ikke har dato) Dra ut i Oslofjorden med båt og på piknik på en av øyene (men her er det vanskelig å lage gavekort igjen) ? Vanskelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå