Gå til innhold

Friends with benefits


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis har sex, men ingen følelser for hverandre så vidt jeg vet. For og si det slik så kunne jeg aldri tenkt og blir sammen med han, tror nok ikke han er den kjæreste-typen.

Men jeg føler bare døren går en vei og det er da han er kåt, men når jeg foreslår noe så blir det bare glemt.

Vet ikke helt om det kalles å bli brukt?

Jeg har lyst at dette skal fungere, for det er jo greit og

"får seg noe". Sexen er jo helt ok.

Men er det noe uskrevende regler for slike forhold?

Regner med at det ikke er bare meg som er i en slik situasjon som denne?

Vet liksom ikke helt hvordan man forholder seg til det?

Om det er noe som har noen råd/tips om og få dette til og fungere?

(jaja, jeg vet det høres desperat ut, men en jente har vel sine behov også? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Om han ikke tar hensyn til deg når du er kåt så er det jo jævlig kjipt.

Egoistiske sengepartnere er 'meh' i min bok.

Hva skjer om du forfører han, da? Altså at du kåter han opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Du skal ikke ha sex utenfor faste forhold, du skal nemlig undertrykke trangen - hvis ikke for din egen del, så ihvertfall i sympati med alle de stakkars guttene som gjerne vil ha seg noe men ikke får det til :ironi:

:pirat: (tegnet til venstre har ingenting med innlegget eller tråden å gjøre, men når i helvete skal jeg egentlig få bruk for piratikonet)

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg også i et slikt friends with benefits forhold, og mellom oss sendes det bare en melding hvis man er kåt, så ser man om det passer for den andre parten.

Skjønner godt at du føler deg brukt om det bare er han som får "lov" til å ta kontakten når han selv føler for det. Eneste jeg kan foreslå her er at du bør ta det opp med han. Vet ikke hvor mye dere har pratet rundt det å faktisk ha et fwb forhold? I så fall, bør dere prate om det :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd og forføre, men skal testes!

Vi har igrunn ikke snakket så mye rundt dette fwb forholdet.

Ble bare en spontan avgjørelse kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som benefiten ikke er så stor for deg. Og da gidder man vel ikke dette i lengden. De fleste menn pleier å sette pris på initiativ fra henne, så han høres litt merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som tar initiativ er megasexy så fyren høres snål ut. Mener virkelig ikke å være slem men kan det hende at du er på en måte "siste utvei" for ham? Og at det er derfor kun han tar kontakt med deg når han er kåt og liksom driter i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er noe for seg selv for og si det sånn.

Men hva kan jeg gjøre for og finne ut om man bare er rar eller om jeg er den "siste utveien"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv en lang, sexy melding til ham og se hvordan respons du får. Bryr han seg ikke tror jeg nok desverre at du er "reserveligget" hans. Kan jo ikke sies helt sikkert men det er det jeg ville trodd hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pirat: (tegnet til venstre har ingenting med innlegget eller tråden å gjøre, men når i helvete skal jeg egentlig få bruk for piratikonet)

Din dårlige fantasi ga meg anledningen....KEIRA KNIGHTLEY.... :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...