Gå til innhold

15-åringer, øl og facebook

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det greit at en 15-åring hadde skrevet en facebookstatus som dette: "Godt med øl i dag!". Hadde du reagert? Hadde du sagt noe, eller bare scrollet forbi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde reagert fordi de eneste 15. åringene jeg har på min facebookside er lillesøster og hennes to bestevenner.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Jeg hadde nok ledd litt beskjedent for meg selv. La 15-åringene oppleve alkohol på den harde måten ;) Kanskje det gjør at de innser alvoret. Det tenker jeg. Mens jeg scroller forbi.

Skrevet

Jeg blir egentlig en smule flau. jeg husker tilbake på den tiden når jeg var 15, og det var utrolig kult å "feste" og drikke øl. Trodde jeg var kjempevoksen og kul, noe jeg ikke var.

Men for all del, la de drive på :) har mange morsomme minner fra den tiden, selv om jeg blir flau av å tenke på at det var "kult" å drikke som 15 åring.

Skrevet

Som mor til en 15 åring ville jeg gjerne fått et hint fra deg.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Som mor til en 15 åring ville jeg gjerne fått et hint fra deg.

Som mor til en 15-åring burde du være på Facebook selv og kunne sjekke hva dine barn foretar seg på nettet. Det er ikke så dumt.

• Liker 2
Skrevet

Som mor til en 15-åring burde du være på Facebook selv og kunne sjekke hva dine barn foretar seg på nettet. Det er ikke så dumt.

Hadde jeg vært 15år, hadde jeg aldri lagt til mora mi som facebookvenn! :Hehe:

Er litt enig med en over her som sier at 15-åringene får oppleve alkohol på den harde måten (vekk med den pysete rusbrusen). La gjerne ungdommene få god gammeldags kaffe også, istedet for disse vederstyggelige energidrikkene!

Old School 4 life!

• Liker 1
Skrevet

Hadde bare smilt lurt, og scrollet videre.

Husker hvordan jeg selv drakk øl og sågar brennevin da jeg var i den alderen. Man gikk på noen blemmer, men lærte relativt fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...