Gå til innhold

This... not this..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var det berre meg som la merke til at det øverste bildet hadde stopper over skuldrene og dei andre som var linka til fra standfotograferinga ikkje hadde stropper?

Uansett om bildet er av ho eller ikkje så er eg enig I at ho er vakrare en den veldig tynne dama I bildet.

Håper og trur at marregutt berre prøver å provosere, viss ikkje lurer eg på kass verden han lever I, normale folk er ikkje så tynne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, mente personen som brukte ordet bælfeit. Ser nå at det ikkje var Marregutt som skreiv det...

Det du seier Marregutt kan jo vere sant I og med at trening gjer ein lykkelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir lei meg når jeg leser kommentarer som at hun er "bælfeit" osv. Jeg har vel omtrent samme kroppsfasongen som hun "bælfeite", og er omtrent på samme størrelsen. Har vært lubben/kraftig siden tenårene, og har virkelig gjort alt jeg kan for å bli tynn. Trener 5-6 timer i uka, er nøye med kostholdet og spiser sjelden godterier osv. Allikevel blir jeg bare ikke tynn.

Jeg har brukt masse tid på å bygge opp selvbildet mitt, men kjenner jeg blir brutt ned hver gang jeg leser sånn. Ikke fordi jeg tar meg nær av hva en eller annen anonym på nettet sier, men fordi jeg skjønner at veldig mange tenker på samme måten når de ser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Hun er ikke bælfeit, men hun er jaggu ikke tynn eller gjennomsnittlig heller. Men litt lubben.

Blir bare så jævlig irritert på at folk hele tiden skal snakke dritt om at andre er for tynne, bildet av den tynne modellen er nemlig enten photoshoppet. Eller så er det ei jente som har en ekstremt slank benbygning, noe hun ikke kan noe for. Eller kan gjøre noe med samme hvor mye hun vil!

Hilsen den AB'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller man Marilyn Monroe for "bælfeit", har man enten puttet på seg sine psykisk syke anorektikerbriller, eller trollehatten sin. ;)

Kan ha med kosthold å gjøre, de visste ikke like mye om hvordan man skulle få en lav fettprosent i forhold til kroppsvekt før.

Verdt å lese en bok eller to om henne btw? Er jo interessant dame

Selv fant jeg det veldig interessant, ja. Hun vanket i mange interessante kretser, og ikke minst virket hun som en meget sammensatt og fascinerende person. Dessverre slet hun veldig psykisk, og etter å ha lest noen biografier om henne, kan jeg ikke annet enn å synes synd på henne.

Men, "bælfeit" eller ei, det er vanskelig å tenke seg et vakrere utseende enn det hun hadde. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det Marilyn som er i det første bildet? Og hvis det er, er bildet tatt med vidvinkellinse? Eller photoshoppet i etterkant?

Marilyn i det bildet du poster ser jo fantastisk ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det Marilyn som er i det første bildet? Og hvis det er, er bildet tatt med vidvinkellinse? Eller photoshoppet i etterkant?

Marilyn i det bildet du poster ser jo fantastisk ut

Det er henne, ja.

Hun ser kanskje ikke så slank ut på det bildet du sikter til, som hun gjør på det jeg linket, men det er nok et resultat av dårlig posering og fotografering, ikke overvekt. Hun var aldri lubben i løpet av sin karriere som modell eller skuespiller.

Posering har utrolig mye å si når mennesker fotograferes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...