AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Har slitt noen år med skuldre og armer. Fått tabl. og behandling. Jeg er i ferd med å gi opp....dety er anstrengende å skrive på pc.(ikke tatt smertestilende) Nå har det satt seg mest i den ene skuldren,bak skulderen og inn i muskelen ved "vingen" bak.strekker seg opp på siden av nakken. Legen sier jeg skal ta voltaren og fortsette behandlingen til fysiot. Måtte slutte med voltaren pga magesmerter. Har gått tre uker til beh. nå,men ser ikke store fremgangen. Føler det sprer seg nedover siden...nesten så jeg kjenner det i hoften. Hvor lenge gikk du til beh? Fins det mesisin som er bedre enn voltaren mot slike plager. Lurer på om jeg må si opp jobben pga dette, da det er mye ensidig jobb. Vokner med smerter,og tar lang tid og løse opp.
LilleMy Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Har du forsøkt andre ting en fysioterapeut og lege? Etter å ha slitt med kronisk rygg ville jeg forsøkt, i følgende rekkefølge: osteopat, kiropraktor, akupunktur. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Osteopat og slyngetrening (red cord)! (Ordentlig trening altså, ikke bare sånn ti minutters tull mange fysioterapeuter driver med.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Osteopat og slyngetrening (red cord)! (Ordentlig trening altså, ikke bare sånn ti minutters tull mange fysioterapeuter driver med. Hva koster det en slik time da? Og hva er din erfaring fra osteopat? Pga kronisker,så har jeg gratis fysio,men får man henvisning dit istedenfor fysioterapi eks? har vel råd til en time,men det begrenser seg. Timepris. Nå er jeg "handicappet" smerter virker jo på hele kroppen til sllutt
Mamma1 Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Vet de i det hele tatt hva smertene kommer av? Har du fått mr? Viss ikke så er det første bud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå