Gå til innhold

Facebook-chat avslører stalkere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kanskje vanskelig å merke hos dere som har 700 venner på facebook, men jeg har 140 venner og kan derfor lettere se at profiler jeg er ofte inne på havner høyt oppe på chatten. Jeg merker også at profiler jeg aldri er inne på kan havne på chatten innimellom, men med lange mellomrom. Folk jeg snakker med ofte er der fast :skravle:

Er det en sammenheng mellom profiltrafikk og chatt, selv uten at det er kontakt på chatten? Dagens undring, mulig dette er old news..

Videoannonse
Annonse
Gjest Rastl0s
Skrevet

Det er kanskje vanskelig å merke hos dere som har 700 venner på facebook, men jeg har 140 venner og kan derfor lettere se at profiler jeg er ofte inne på havner høyt oppe på chatten. Jeg merker også at profiler jeg aldri er inne på kan havne på chatten innimellom, men med lange mellomrom. Folk jeg snakker med ofte er der fast :skravle:

Er det en sammenheng mellom profiltrafikk og chatt, selv uten at det er kontakt på chatten? Dagens undring, mulig dette er old news..

Tror heller det handler om hvem du snakker mest med der... Virker sånn for meg i hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Tror heller det handler om hvem du snakker mest med der... Virker sånn for meg i hvertfall.

De du nakker mest med er der jo fast. Men så kommer det og går nye profiler du ikke har vært på, så sannsynligheten er jo at det er pga de er på din profil, for de vi selv besøker uten å snakke til kommer jo opp på chatten og? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...