Gå til innhold

Venneslamann avlivet tre valper med hammer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Synes det bør være fengselsstraff, ikke bøter, for dyremishandling.

Blir helt kvalm.

• Liker 2
Skrevet

Overhode ikke nok. Helt latterlig lite rett og slett.

Blir kvalm av slike mennesker som han.

Skrevet

Burde fått fengselstraff.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Han burde fått det verre enn fengselstraff.

Skrevet (endret)

Er det mulig? De ser jo rimelig store ut i tillegg. Han burde blitt fratatt retten til å eie dyr i evig tid!

Endret av Wesla
Skrevet

det å ta liv av valper og andre dyr på slik måte er ikke akseptabelt. Liv er ikke verdt penger, så det å betale en bot, tja kanskje det svir litt i lommeboka der og da, men det er ikke nok. Burde blitt fratatt retten på og ha dyr selv og en lang fengselstraff. Kjenner til dette, bodde der før...

Skrevet

Fy søren! :kjefte:

Fengselsstraff burde vært på sin plass, i laaaang tid!

Skrevet

Jævla Venndøl! :kjefte:

Skrevet

Kan jo lure på hva en slik person tenker med, men dyr avlives støtt og stadig, så han har bare valgt en frastøtende/inhuman måte å drepe dyr som hadde blitt drept uansett. Jeg synes 5000 er greit nok.

Skrevet

Jeg er ikke så sikker på at dette er en verre måte å bli avlivet på enn noen andre. Det ser jo verre ut fra utsiden, men dyrene led nok ikke (det er jo det viktigste).

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på at dette er en verre måte å bli avlivet på enn noen andre. Det ser jo verre ut fra utsiden, men dyrene led nok ikke (det er jo det viktigste).

skal man avlive dyr tar man de til dyrlegen. Og hvordan kan du vite de ikke led.

Skrevet

Skulle likt å vise han hva jeg vil gjøre med slike mennesker :kjefte:

Sånne mennesker burde kastes i fengsel.

Blir så f&€/?$££¥ på mennesker som behandler dyr slik.

SORTE BANANER!!

Gjest Badabing
Skrevet

Det står jo at de er såpass gamle at de ikke blir bevisstløse ved et enkelt slag..

Gjest grapefrukt
Skrevet

Noen burde putte han i fengsel, 5,000 er ingenting.

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Fy faen! 5000,- er ingenting. Stakkars små valper! Skulle likt å dengt den jævelen med hammer selv.

Gjest Survival
Skrevet

Har lyst å gråte når jeg leser om sånne saker. Sykt at det er 2012 og man får bare 5000 kroner i bot for noe så jævlig som dyremishandling. Skulle ønske han kunne råtne i fengsel....

Skrevet

Neimen faen inn i helvete da!!! Forbanna idiot. I sånne tilfeller får jeg veldig lyst til å ty til oldtidens "øye for øye, tann for tann". Hvordan kan noen gjøre noe sånt, og leve med seg selv etterpå!!?

Og fem tusen i bot!? Er ikke det det samme som han ville fått hvis han kjørte uten bilbelte?

Skrevet

Jeg er enig i dette dersom det er slik at valpene er avlivet fort og greit med hammerslag. Jeg tror det kan være like skånsomt som å transportere de til veterinær, vente på venterom med andre nervøse dyr, før så å bli gradvis neddopet og avlivet.

Jeg har gjort begge deler med mindre dyr enn hunder og kan ikke se den store forskjellen. Kluet er at dyret skal lide så kort og lite som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...