Gå til innhold

jeg fryser slik...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fryser slik... spesielt på kveldene når jeg kommer hjem fra jobb... Da har jeg gjerne vært på trening... så mangel på fysisk aktivitet er det ikke... jeg spiser middag med det samme jeg kommer hjem... jeg tar meg en varm dusj... Likefult blir jeg kald. Når jeg legger meg har jeg på superundertøy og tjukkesokker, over meg har jeg 2 dyner og et ullpledd, vinduet er ikke åpent.. Noen som har noen ide om hvorfor det er slik? Huset holder en normal temperatur på noen å tjue grader..

Videoannonse
Annonse
Gjest On Topic
Skrevet

Får du i deg nok vatn i løpet av dagen? Du skriver at du trener. For lite vatn i kroppen kan føre til at ein begynner å fryse.

Skrevet

Får du i deg nok vatn i løpet av dagen? Du skriver at du trener. For lite vatn i kroppen kan føre til at ein begynner å fryse.

"tusler inn på kjøkkenet og heller i meg en halvliter med vann".. Jeg drikker litt vann, men ikke mye på kveldene. Skal ha dette i minne dagene fremover og se om det kan hjelpe noe. Takk for tips!!! :)

Skrevet

Er det verst på hender og føtter? Har du sjekka stoffskiftet?

Skrevet

Tenker at du spiser for lite.

Skrevet

Er det verst på hender og føtter? Har du sjekka stoffskiftet?

Det er hele meg... som om man kronisk har "frost i seg"... du vet.. som når man har vært ute i kulden med litt for lite klær.. da får man frost i seg og det tar tid før man blir varm... Kald på hender og føtter har jeg alltid vært.. det plager meg ikke så mye.. Jeg er til bedriftslegen en gang i året og jeg forstår det slik at hun sjekker stoffskiftet.. men skal så klart nevne dette med at jeg fryser neste gang....

Skrevet

Anbefaler pulsvarmere, det har overraskende stor effekt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...