Gå til innhold

Fotballspiller-fysikk.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet mange jenter sier de liker sånn fotballspiller-fysikk. Nå er nå fotballspillere ganske forskjellig bygd da, men jeg skjønner egentlig ikke greia. De fleste fotballspillere har ikke særlig fine kropper syns jeg. My sånn "kyllingbryst" og slappe muskler med litt fett over. Alle sånn slappe løse kropper med små muskler.

Er virkelig dette fint? steven gerrard Jan gunnar solli (høyre)

For meg ser disse kroppene mer ut som naturlige slanke utrente kropper enn særlig atletiske ut. Spesielt solli's kropp ser ganske tynn og pjuskete ut. Men likevel liker jenter fotballspiller-fysikk?

Man kan jo ta et annet eksempel : Ronaldo Men samtidig har jo han bygd mer som en liten bodybuilder mer enn en fotballspiller, og han innrømmer jo glatt at han jobber hardt for kroppen sin.

Så hva er konklusjonen? Når dere sier dere liker fotballspiller fysikk - vet dere hva dere snakker om da? For kropper som ronaldos er ikke et veldig riktig bilde av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg mener sånn:

lampard-shirtless-2.jpg?w=490

Dårlige eksempler du hadde TS. ;)

Endret av Kråkesaks
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg mener sånn:

Han var ikke like muskuløs eller ripped som ronaldo. Er du sikker på at det ikke er ansiktet som gjør at du digger den kroppen der mer enn hans? Vil uansett si at heller ikke lampard har spesielt standar fotballspiller-fysikk...

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Før jeg så bildet til Loffen hadde jeg tenkt å si meg enig med TS. Men det skal være sagt at jeg tror det bildet er et unntak, for jeg sitter også med inntrykket som TS har, at det er mye slappe muskler og kyllingbryst ute og går blandt fotballspillere.

Skrevet (endret)

Jeg mener sånn:

Yummyy.. :lur:

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Før jeg så bildet til Loffen hadde jeg tenkt å si meg enig med TS. Men det skal være sagt at jeg tror det bildet er et unntak, for jeg sitter også med inntrykket som TS har, at det er mye slappe muskler og kyllingbryst ute og går blandt fotballspillere.

Ja, tror det er mye slappe holdninger angående styrketrening i fotballmiljøet. Men de løper mye å da så blir vanskelig å bygge særlig muskler.

Men hva er dealen, er det lampard eller ronaldo som har den heiteste kroppen her?

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke skjønne hva som er feil med kroppen til Solli. Veltrent kar , er det han er. En kropp som fungerer på høyt nivå.

Jeg kjenner MANGE karer som har herlig dame, uten at de ser bolete ut, og som ikke er i nærheten av Solli sine kroppslige kvaliteter.

Klarer du ikke å sjarmere dame med Solli-kropp, så er det ikke pga kroppen, men pga personlighet og manglende utstråling.

Men det bildet av Solli var vel ikke optimalt, og neppe onaneringsmateriale i Ronaldoklassen.

Endret av I Grosny
Skrevet

Lampard er da ikke kjent for å være superkjekk i ansiktet. Jeg liker fotballspillerfysikk, og mange av dem er ganske spinkle, men mye kroppsfett har de ikke. Uansett, bare fordi ikke alle har en naturlig Drogba-fysikk betyr det ikke at de er slappe.

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er ansiktet som gjør at du digger den kroppen der mer enn hans?

Han hadde da ikke noe pent ansikt. Kroppen trekker opp, ansiktet stiller jeg meg nøytral til. Liker bedre slik kropp enn ronaldo sin. (ut fra bildene i tråden)

Gutta i innlegg #1 har trente kropper, men brystmuskler er vel ikke fokus i fotball. Man kan heller ikke se på norske fotballmenn, noe av grunnen til at norsk fotball går dårlig om dagen er jo at de trener lite, sammenlignet med fotballtopper i andre land.

Skrevet

Jeg vet godt hva det snakkes om når man sier fotballkropp. De to eksemplene dine (egentlig bare Gerrard) var bare en dårlig vinkel. Slank og fit, det tenker jeg når jeg tenker fotballspiller. Ekstra trening for å bulke litt er bare bonuser.

Jeg liker det.

Skrevet (endret)

Han hadde da ikke noe pent ansikt. Kroppen trekker opp, ansiktet stiller jeg meg nøytral til. Liker bedre slik kropp enn ronaldo sin. (ut fra bildene i tråden)Gutta i innlegg #1 har trente kropper, men brystmuskler er vel ikke fokus i fotball. Man kan heller ikke se på norske fotballmenn, noe av grunnen til at norsk fotball går dårlig om dagen er jo at de trener lite, sammenlignet med fotballtopper i andre land.

Enig med deg! Han er ikke spesiellt pen i ansiktet. Men litt søt.. :fnise:

Han er min favoritt-spiller fordi jeg synes han er supergod, også er jeg Chelsea-fan. :nigo:

Dessuten elsker jeg den kroppen hans.. :wow:

Ronaldo er bare ekkel. :fnise:

Endret av loffen
Skrevet

Enig med deg! Han er ikke spesiellt pen i ansiktet. Men litt søt.. :fnise:

Han er min favoritt-spiller fordi jeg synes han er supergod, også er jeg Chelsea-fan. :nigo:

Dessuten elsker jeg den kroppen hans.. :wow:

Ronaldo er bare ekkel. :fnise:

Tipper han syns loff er like ekkelt! :snurt:

Skrevet

Tipper han syns loff er like ekkelt! :snurt:

Ja, det synes han nok! :hoho:

Skrevet

Gerrard er en stor favoritt hos meg! Jeg klarer ikke finne noe feil med han :) Min smak spenner ganske vidt da, kommer nok ann på mannen hva jeg foretrekker.

Skrevet (endret)

Her er enda en Chelsea-spiller med muskler:

http://media.tumblr.com/tumblr_lden8oWvmr1qar12f.jpg

:nigo:

Hjelper ikke med muskler når man aldri scorer mål og spiller på et forfallent lag som kan se langt etter trofeer i framtiden :fnise:

Endret av Kråkesaks
Skrevet (endret)

:tunge1:

edit: Nå var det vel kropp vi diskuterte da. :fnise:

Endret av loffen
Skrevet

Ingen av disse kroppene var stygge etter min mening. Veltrente og sunne. Man er sannsynligvis mye sunnere som fotballspiller enn som bodybuilder, er nå min mening.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tror denne tråden er postet på feil sted igrunn...

men, jeg føler meg berettiget til å svare. De fleste fotballspillere på toppnivå MÅ ha en del fysiske kvaliteter : kondisjon, spenst, hurtighet og styrke. Har man ikke kondisjon så holder man ikke en kamp i 2*45 min. Da er det viktig med muskulatur som er spenstig og utholdende først og fremst. Derfor fremstår ikke fotballspillere som muskelbunter, men de er godt trent likevel. Robusthet er vel så viktig. Her er allikevel noen eksempler på spillere med "eksteriørmessig utstråling" :

Rio

Diverse

Ginola

Endret av Cannavaro
Skrevet

Ingen av disse kroppene var stygge etter min mening. Veltrente og sunne. Man er sannsynligvis mye sunnere som fotballspiller enn som bodybuilder, er nå min mening.

Det er man jo ikke. De fleste bodybuildere er jo opptatt av å ha lav fettprosent i tillegg til en massiv muskelmasse, så de må trene like mye kondisjon i tillegg til muskelbyggingen. Nå lever heller ikke så mange bodybuildere som rockstars som mange fotballspillere gjør, så jeg tror du må revurdere den konklusjonen der. Er mange fotballspillere som har blitt avslørt som rusmissbrukere. Man kan ikke bli bodybuilder av en slik livsstil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...